• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΑ ΔΕΛΗΒΟΡΙΑ' | 26 Ιουνίου 2011, 15:01

    ΕΙΜΑΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝ.ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ 1991 ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ,ΟΤΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟΚΟΜΙΣΑΝ ΚΑΤΙ ΝΕΟ,ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ,ΚΑΤΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ.ΠΩΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΟΤΑΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΜΟΥ ΕΡΓΟ ΜΟΥ ΑΝΑΘΕΤΟΥΝ ΕΝΑ ΜΑΚΡΥ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ,ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΙΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΧΩ ΓΡΑΦΕΙΟ & Η/Υ,ΠΩΣ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΟΤΑΝ Ο ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΤΥΠΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΡΗΤΟΣ,ΠΩΣ ΝΑ ΒΡΩ ΝΕΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΤΑΝ ΤΟ INTERNET ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΔΩΜEΝΟ,ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ "ΩΡΑΡΙΟ",ΠΩΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΟΤΑΝ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΑ E MAIL,ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΙ ΑΔΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ,ΠΩΣ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΩ ΤΗΝ ΝΕΑ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΜΟΥ ΣΠΟΥΔΕΣ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΔΕΝ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΕ ΜΕΝΑ; ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΕΜΨΥΧΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΥΜΑΜΙΚΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΥΠΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΑΠ ΌΛΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑMBANOYN ΤΙΣ ΥΨΗΛΟΒΑΘΜΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΙΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ,ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ.