• Σχόλιο του χρήστη 'Ελισσάβετ Β.' | 27 Ιουνίου 2011, 02:07

    1. Συμμετέχοντας τακτικά στα ευρωπαϊκά προγράμματα κινητικότητας τύπου leonardo da vinci ή Comenious. 2. Βγάζοντας τα πανεπιστήμια μεταπτυχιακά μόνο για εκπαιδευτικούς που βρίσκονται ήδη στην τεχνική εκπαίδευση ή έστω να προηγούνται με κάποιο τρόπο σε αυτά. Να ανοίξει επιτέλους αυτός ο δρόμος για άτομα που στους ενδιαφέρει πραγματικά η μετεκπαίδευση τους και το κράτος να ενισχύσει με κάθε τρόπο την προσπάθεια τους. 3. Να δημιουργήσει το Υπουργείο ειδική βάση δεδομένων με όλα τα μεταπτυχιακά σεμινάρια καθώς και τις μετεκπαιδεύσεις που γίνονται στα πανεπιστημιακά ιδρύματα (και όχι μόνο)και να μπαίνει ο κάθε καθηγητής με τον κωδικό του και να ενημερώνεται. Να μην τα στέλνουν μόνο στο μαιλ του κάθε σχολείου γιατί πολλοί πράγματι τα κρύβουν είτε επειδή θέλουν οι ίδιοι να τα ακολουθήσουν και δεν θέλουν να υπάρχει πολύ συμμετοχή, είτε επειδή δεν σκοπεύουν να τα παρακολουθήσουν αλλά δεν θέλουν να συμμετάσχει και εκείνος που είναι θετικός στο να πάει. 4. Ίσως (δεν είμαι και απόλυτα σίγουρη) αφήνοντας το δικαίωμα να εργαστούν στον ελεύθερο χρόνο τους σε κάποιες επιχειρήσεις που είναι σχετικές με το αντικείμενο για το συγκεκριμένο σκοπό. Με την προϋπόθεση ότι δεν θα δουλεύουν «μαύρα» για να φοροδιαφεύγουν. Πιστεύω επίσης πως τα τεχνολογικά λύκεια θα πρέπει να είναι ανοικτά και στο κοινό. Δηλαδή να μπορούν να έρχονται άτομα π.χ για ένα κούρεμα, ένα μακιγιάζ , ή την επιδιόρθωση ενός αυτοκινήτου κλπ. Αυτό θα εξαναγκάζει και τους μαθητές και τους μαθητές να παρατηρούν τις εξελίξεις για να προσφέρουν σωστά τις υπηρεσίες τους. Αυτό γίνεται σε αρκετές χώρες του εξωτερικού π.χ Αγγλία και το κοινό ενισχύει το σχολείο για την κάθε παροχή με ένα συμβολικό ποσοστό το οποίο χρησιμοποιείται για να υποστηρίξει όλες τις δομές του. Σκεφτείτε το, ίσως αυτό μειώσει αρκετά το κόστος λειτουργίας αυτών των σχολείων.