• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΡΑΚΑΣΙΔΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ' | 28 Ιουνίου 2011, 11:22

    Οι καθηγητές των τεχνολογικών λυκείων θα πρέπει να αναβαθμίζουν τις γνώσεις και τις ικανότητές τους με το να εργάζονται έστω και περιστασιακά πάνω στην ειδικότητα την οποία διδάσκουν, με το να συνεργάζονται με διάφορες επιχειρήσεις-ανταλλαγή απόψεων συμβουλευτική κτλ-, με το να διατηρούν επαφές με καθηγητές από αντίστοιχες ειδικότητες και ανάλογες τεχνικές σχολές, με το να έχουν πρόσβαση στο ιντερνετ, με σχολές του εξωτερικού και συνεργασίες με ξένους καθηγητές και σχολεία. Για την επίτευξη αυτών των σχέσεων θα πρέπει να συμβάλλει το υπουργείου ουσιαστικά, κάνοντας τις απαραίτητες ενέργειες και χρηματοδοτήσεις. Οι καθηγητές που έχουν όλα τα παραπάνω δεν αναζητούν από το υπουργείο βιβλία και προγράμματα σπουδών που τους υποχρεώνουν να κινηθούν αυστηρά σε αναχρονιστικά πλαίσια. Τελικά θα πρέπει να εξετάζεται η αποτελεσματικότητα κάθε ενέργειας και να γίνονται διορθωτικές κινήσεις. Επίσης το υπουργείο οφείλει να θέσει νέα κριτήρια επιλογής των καθηγητών που θα διδάσκουν σε αυτά τα λύκεια, όπου θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη η επαγγελματική εμπειρία και η συνάφεια της με το διδασκόμενο αντικείμενο-μάθημα εξίσου με τους τίτλους σπουδών που διαθέτει.( Επίσης η εκπαιδευτική εμπειρία και η ακαδημαϊκή παιδαγωγική μόρφωση θα πρέπει να αντιστοιχίζονται κατά κάποιο τρόπο, καθώς δεν μπορεί καθηγητές που έχουν εκπαιδευτική εμπειρία χρόνων να υποσκελίζονται από άπειρους με πτυχία ή σεμινάρια στην εκπαίδευση).