• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΙΣΣΑΣ Σάββας' | 29 Ιουνίου 2011, 13:16

    Ένα μεγάλο θέμα στο οποίο ακόμα και οι ανεπτυγμένες χώρες δεν μπόρεσαν να δώσουν ικανοποιητική λύση. Θεωρώ ότι ο μοναδικός τομέας που πραγματικά είναι «καταδικασμένος » με την καλή έννοια, να παρακολουθεί από πολύ κοντά της τεχνολογικές εξέλιξης είναι οι μηχανολόγοι. Πράγματι είναι ο μόνοι που διδάσκουν σε τόσες πολλές ειδικότητες όπως ( τεχνικό σχέδιο, αντοχή των υλικών, θερμοδυναμική, υδραυλικές εγκαταστάσεις ,ύδρευση αποχέτευση, εγκαταστάσεις κλιματισμού και ψύξη, θέρμανση, στοιχεία μηχανών, μηχανές εσωτερικής καύσης, μηχανουργική τεχνολογία, συστήματα αυτοκινήτου, στοιχεία βιομηχανικής εγκατάστασης, τεχνολογία υλικών αυτοκινήτου, CNC, αυτοματισμοί, επί πλέον να είναι ικανοί να διδάσκουν και στα εργαστήρια όλα τα παραπάνω θεωρητικά μαθήματα. ). Θεωρώ ότι σε αυτόν τον συγκεκριμένο τομέα επιβάλετε να παρακολουθεί τακτικές επιμορφώσεις αλλά και όλες οι άλλες ειδικότητες , οι οποίες επιμορφώσεις πρέπει όμως να γίνονται στον χώρο της εργασίας του. Η ερώτηση είναι «Εκτός από τις τακτικές επιμορφώσεις» μα για ποιες επιμορφώσεις μιλάμε έχω χρόνια να δω κάποιον φορέα να μας επισκεφτεί η να μου υποδείξουν ότι κάπου κοντά γίνετε αυτή η επιμόρφωση. Επομένως σε αυτήν την υπάρχουσα κατάσταση μόνο από προσωπική ευθιξία και αγάπη για αυτό που κάνει ενημερώνετε ο κάθε εκπαιδευτικός, από διάφορες πηγές.Οπως, έξω σχολικά βιβλία, επαγγελματικά εγχειρίδια. Η ατομική προσπάθεια που κάνει ο κάθε ευσυνείδητος συνάδελφος, πολλές φορές δεν αρκεί για να πετύχει τον στόχο του. Σε πολλές περιπτώσεις χάνουμε πολύτιμο χρόνο τρεις και τέσσερεις ώρες μπροστά στον υπολογιστή. Ενώ θα μπορούσε η πολιτεία, όλο αυτό το επιστημονικό υλικό να βρίσκετε στην διάθεση μας. Βέβαια από έναν επιστημονικό κρατικό φορέα στο site του υπουργείου, καταχωρημένα ανά τομέα. Όλες οι άλλες ιδέες που διάβασα για παράδειγμα να πληρώνετε για να κάνει σεμινάρια, υποχρεωτική επίσκεψη, να παραδίδει μια έκθεση στην αρχή του χρόνου κλπ, κλπ. τις θεωρώ έξω πραγματικές.