• Σχόλιο του χρήστη 'ΦΕΛΕΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ' | 30 Ιουνίου 2011, 14:32

    Η γρήγορη ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών και της νέας γνώσης στη παραγωγική διαδικασία δημιουργεί ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο πεδίο σε όλα τα επαγγέλματα. Επομένως οι εκπαιδευτικοί που δεν θα έχουν την ευκαιρία να επιμορφωθούν θα διδάσκουν γνώσεις που δεν εφαρμόζονται. Το σχολείο έτσι γίνεται ασύμβατο με την πραγματική ζωή. Γι' αυτό και προτείνεται η Ενδο-Επιχειρησιακή Επιμόρφωση των καθηγητών Τεχνικής-Επαγγελεμτικής Εκπαίδευσης (ανά 5-ετία) και την Ταχύρρυθμη Επιμόρφωση σε ΑΕΙ και ΑΤΕΙ (ανά 3-ετία), στα επιστημονικά αντικείμενα των ειδικοτήτων μας. Σημαντικότατη είναι και η ειδική επαγγελματική επιμόρφωση των εκπαιδευτικών (σε επιχειρήσεις και οργανισμούς, με την διαδικασία του job rotation μεταξύ των μονίμων εκπαιδευτικών και αναπληρωτών), στην αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου και της ποιότητας στην Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση. Η Επιμόρφωση θα πρέπει να γίνεται αμέσως μετά τη λήξη των μαθημάτων του Ιουνίου, να είναι χωρίς αμοιβή και να προβλέπει χορήγηση νέων βιβλίων. Επίσης θα πρέπει να προβλεφθεί η συνεργασία με το ΕΑΠ και η έναρξη νέων μεταπτυχιακών προγραμμάτων ειδικά για εκπαιδευτικούς που υπηρετούν στο δημόσιο σχολείο. Έτσι δεν απαιτούνται εκπαιδευτικές άδειες και δίνεται ένα επιπλέον κίνητρο στον εκπαιδευτικό..