• Σχόλιο του χρήστη 'Σοφία Ριζοπούλου' | 7 Ιουλίου 2011, 11:15

    Αποτελεί πεποίθησή μου πως ο σχολικός αθλητισμός θα έδινε ώθηση στη προσωπικότητα και την κοινωνικότητα των απομονωμένων με τους υπολογιστές και τα κινητά εφήβους. Επίσης, θα προωθούσε την σωματική και ψυχική υγεία των εφήβων (μήπως είναι αλήθεια πως έχουμε τα πιο παχύσαρκα παιδιά τη Ευρώπη που παραμένουν καθισμένα για ώρες μπροστά σε διάφορες οθόνες με ποικίλα θεάματα?). Χρησιμοποιώ τα ρήματα στην παραπάνω πρόταση ως «έδινε» και «προωθούσε», αντί για «δώσει»και «προωθήσει», επειδή στο σπίτι μας αντιμετωπίσαμε ένα μεγάλο ηθικό πρόβλημα με την αθλήτρια κόρη μου, η οποία συμμετείχε σε όλες τις αθλητικές δραστηριότητες του σχολείου ομάδας, συμμετείχε σε παρελάσεις. Για τις δραστηριότητες αυτές χρειάστηκαν πρόβες και προπονήσεις κατά τις οποίες τη κόρη μου έπαιρνε απουσίες, επειδή είτε η υπεύθυνη καθηγήτρια του Τμήματος, είτε η απουσιολόγος (κυρίως) δεν είχαν ιδέα για τις αθλητικές δραστηριότητες του ίδιου του σχολείου (τους). Ως αποτέλεσμα (αρνητική ανταμοιβή) αυτού του γεγονότος: σημειώματα με απουσίες φαινοτυπικά αδικαιολόγητες μεν, από συμμετοχή σε αθλητικές δραστηριότητες του σχολείου δε, έφταναν στο σπίτι μας ταχυδρομικά, προκαλώντας θύελλα συζητήσεων μέχρι να καταλήξω η ίδια στο γραφείο του διευθυντή και να διορθώνονται όλα. Συμπέρασμα 1: ενημέρωση όλων των εμπλεκόμενων και σε όλα τα επίπεδα περί της διεξαγωγής σχολικού αθλητισμού για νου υγιή σε σώμα υγιές, ή με πιο σύγχρονες εκφράσεις για γερά και όμορφα σώματα και ανοιχτόμυαλους ανθρώπους που συμμετέχουν στα κοινά! Συμπέρασμα 2: Ανακοίνωση (με πολλούς διαθέσιμους τρόπους) των αθλητικών αποτελεσμάτων και ηθική επιβράβευση όσων συμμετέχουν και ξεχωρίσουν την κοινωνία του κάθε σχολείου σε πανελλαδικό, αθλητικό επίπεδο. Συμπέρασμα 2: Κίνητρα που προκύπτουν από τα συμπεράσματα 1 & 2.