• Σχόλιο του χρήστη 'Σταύρος Πατσιάς' | 7 Ιουλίου 2011, 11:51

    Καμία απολύτως σχέση δεν υφίσταται μεταξύ του μαθήματος Γυμναστική στα σχολειά μας και του πρωταθλητισμού. Για να μυηθούν τα παιδιά μας στον αθλητισμό και μέσα πό τη διαδικασία της άθλησης να αναχθούν μελλοντικοί πρωταθλητές χρειάζονται ριζικές αλλαγές στη διδασκαλία και τη προσέγγιση του θέματος. Η γυμναστική δύναται να αποτελέσει ξεχωριστό κατ' επιλογήν γνωστικό πεδίο αποσχιζόμενο από τις γενικής "χρήσεως" αθλοπαιδειές. Κατ' αυτόν τον τρόπο οι συμμετέχοντες θα τυγχάνουν γνώσεων επιπέδου αναλόγου των δυνατοτήτων και επιλογών τους. Οι ανάλογοι καθηγητές/γυμναστές δεν θα είναι γενικής παιδείας και αναγκασμένοι να θέτουν τον πήχυ σε απτό για όλους επίπεδο αλλά εξιδεικευμένοι στο εκάστοτε άθλημα κι έτσι θα προάγουν τις ειδικές γνώσεις των, εξιτάροντας τους μαθητές των ολοένα κι υψηλότερα. Οι εγκαταστάσεις που κληρονομήθηκαν από προηγούμενες δοξασμένες ημέρες δεν θα φέρουν απλά ένα όνομα ενός πρωταθλητή αλλά θα είναι ναοί του αυτού αθλήματος εις οποίον πρώτευσε ούτος. Οι ιδιαίτερες ανάγκες των αθλητών μαθητών μπορούν να τύχουν αγωγής "συμπληρωματικής βαθμολογίας" ανάλογα με τις επιδόσεις των στο άθλημά των κατά τους διαγωνισμούς σε πανελλήνιο κι όχι μόνο επίπεδο. Ο κλάδος των γυμναστών θα εμπλουτιστεί με τους πρωταθλητές μας κι οι σύλλογοι δεν θα παραμείνουν ιδιωτικού ενδιαφέροντος αν κι αυτός ο χώρος μπορεί να επικοινωνεί εξασφαλίζοντας μια πιο έντονη προσπάθεια των "εξαγομένων" οιωνεί πρωταθλητών. Η δημιουργία κινήτρων όπως σπουδή σ' ιδιαίτερα κέντρα στην ημεδαπή ή κι αλλοδαπή ανάλογα με το άθλημα θα διαφημίσει ιδιαίτερα την προσπάθεια και θα εγείρει το ενδιαφέρον για συμμετοχή ανατρέποντας την σημερινή απάθεια στην οποία οδήγησε η επί μακρόν απαξίωση του αθλητισμού.