• Σχόλιο του χρήστη 'Ευτυχία Βλυσίδου' | 9 Ιουλίου 2011, 15:05

    Η αποτίμηση της λειτουργίας των Τ.Α.Δ. δεν μπορεί priori να καταγραφεί ως θετική ή αρνητική. Στο αρχικό στάδιο συγκρότησής τους, με πραγματικά τεστ μέτρησης, με διαιατολογικές υποδείξεις, με συγκρτημένο πρόγραμμα άθλησης, με κατώταο όριο βαθμολογίας το 15, όντως είχαν υψηλό επίπεδο λειτουργίας. Όταν, όμως,κυριάρχησαν ο συντεχνιασμός των γυμναστών, η μικροπολιτική των πολιτικών και των παραγόντων της εκπαίδευσης άλλαξαν το πλαίσιο λειτουργίας τους, τότε εξομοιώθηκαν με τα τμήματα ενός Γυμνασίου. Πέραν τούτου, τοπικές πολιτικές ανέβασαν το κόστος μεταφοράς των μαθητών σε δυσθεώρητα ύψη, ενοικιάζοντας ταξί, ακόμα και γαι μεταφορά σε αστικές περιοχές!