• Σχόλιο του χρήστη 'Ευτυχία Βλυσίδου' | 9 Ιουλίου 2011, 15:20

    Όσον αφορά στην εφαρμογή του Πρότυπου Αθλητικού Σχολείου, να λειτουργήσει, κατ΄αρχάς, πιλοτικά σε περιοχές με αθλητική παράδοση. Ένα σχολείο ανά νομό, σε σχολείο κοντά σε Αθλητικό Κέντρο και στους μητροπολιτικούς νομούς, ένα σχολείο ανά ΔΔΕ. Να υπαχθεί, διοικητικά, στις Δ/νσεις Εκπαίδευσης, με παράλληλη κατάργηση των Γραφείων Φυσικής Αγωγής. Η εισαγωγή των μαθητών/-ιών να γίνεται μετά από τεστ, και να συνεχίζεται η προαγωγή στηνεπόμενη τάξη βάσει: (α) των αθλητικών επιδόσεων, (β) κατώτερου πλαφόν βαθμολογίας (π.χ. 15), (γ) πλαφόν απουσιών. Μαθητής με περισσότερες των 3 ανά τρίμηνο απουσιών, να διαγράφονται. Η μεταφορά τους, όπου είναι αναγκαία, να ενταχθεί στο γενικό πλαίσιο μεταφοράς των μαθητών, το πρωί στους χώρους άθλησης.Εάν ληφθεί ως κριτήριο λειτουργίας σχολικού κτηρίου ως Αθλητικού Σχολείου η γειτνίαση με Κέντρο Αθλητικό, η μεταφορά από το χώρο άθλησης στο σχολείο δεν θα απαιτεί μισθωμένο μέσο. Όον αφορά στο εκπαιδευτικό προσωπικό, κριτήριο να είναι: (α) η κατά απόλυτη αντιστοιχία ειδικότητα με τα διδασκόμενα αθλήματα, (β) διορισμένοι και όπου έχουν ήδη λειτουργήσει ΤΑΔ/ΕΤΑΔ να απαιτηθεί έκθεση αξιολόγησης του/της ΔΔΕ. στο πρόγραμμα σπουδών να εισαχθούν μαθήματα, όπως η Υγιεινή Διατροφή, οι Πρώτες Βοήθειες, η εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτωνσχετικά με τον Αθλητισμό/Υγιεινή ζωή.