• Σχόλιο του χρήστη 'Γαραντζόγιαννης Πέτρος' | 14 Ιουλίου 2011, 09:13

    Δυστυχώς ο τρόπος λειτουργίας των ΤΑΔ-ΕΤΑΔ απο την αρχή σχεδόν της δημιουργίας τους ξέφυγε απο το σκοπό για τον οποίο φτιάχτηκαν , που ήταν η ανίχνευση και η υποστήριξη αθλητων και κατέληξε ένα σκαλοπάτι για τους καθηγητές Φ.Α απόκτησης προυπηρεσίας με σκοπό την ειασαγωγή τους στη δημόσια εκπαίδευση .Η εξέλιξη του θεσμού μόνο γελοία μπορεί να χαρακτηριστεί αφού οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί Φ.Α με στόχο τη μοριόδότηση στα ΤΑΔ-ΕΤΑΔ προσκόμιζαν πλαστά δικαιολογητικά τα οποία ποτέ καμία ηγεσία του ΥΠΕΠΘ με εκφραστή την ΚΕΑΤ δεν μπόρεσε να ελέγξει.Επίσης η επιλογή των μαθητών-αθλητών γινόταν κατά κύριο λόγο όχι τα αθλητικά κριτήρια , αλλά για να συμπληρώνετε ο επιθυμητός αριθμός μαθητών για να λειτουργεί ένα τμήμα ΤΑΔ.Όλα αυτά έφεραν την κατάσταση σε τέτοιο σημείο ετσι ώστε η λειτουργία των ΤΑΔ-ΕΤΑΔ σε γενικές γραμμές να μην προσφέρει σχεδόν τίποτα στον αθλητισμό και να δημιουργέι σε όλους άσχημη εντύπωση.Όσον αφορά τον σχολικό αθλητισμό γενικότερα είναι αστείο να υπάρχει αυτή η ορολογία αφού ο αθλητισμός στην Ελλάδα πορεύετε αποκλειστικά μέσα απο τις Ομοσπονδίες και τους Συλλόγους .Αν θέλουμε να μιλάμε για πραγματικό σχολικό αθλητισμό ας δούμε την Αμερική και τον τρόπο που στηρίζεται και προάγεται ο αθλητισμός μέσα στα σχολεία .