• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Τσέου' | 27 Νοεμβρίου 2009, 10:31

    Προτείνω: 1)το διδακτορικό να μοριοδοτείται με περισσότερα μόρια από ότι μέχρι σήμερα. Σήμερα τα μόρια του διδακτορικού είναι πολύ λίγα και δεν προσμετράται το μεταπτυχιακό αν έχει ίδιο αντικείμενο με το διδακτορικό. Μα είναι φυσικό το διδακτορικό να αποτελεί εξέλιξη του μεταπτυχιακού θέματος.Με τον τρόπο αυτό, τα μόρια του μεταπτυχιακού και της μετεκπαίδευσης εξισώνονται με το διδακτορικό, το οποίο απαιτεί μελέτη και έρευνα σε βάθος ενός θέματος. 2) Να απαιτείται συνάφεια του θέματος, αλλά αυτή να είναι γενική. Δηλ.να αφορά τα παιδαγωγικά θέματα (παρατηρείται το φαινόμενο νηπιαγωγός να κάνει κάποιο μεταπτυχιακό στη σχολή που υπηρετεί ο θείος του, π.χ. νομική, ιατρική, ΤΕΦΑΑ κλπ). 3) Επίσης δεν καταλαβαίνω το σκοπό για τον οποίο οι επιστημονικές δημοσιεύσεις προσμετρώνται μέχρι έναν αρκετά περιορισμένο αριθμό (νομίζω 2). Μήπως με τον τρόπο αυτό περιορίζεται ο κίνδυνος οι "επιστήμονες" να αποκτήσουν θέσεις που προορίζονται για τους συνδικαλιστές; 4) Σίγουρα η συνέντευξη, όπως γνωρίζουμε όλοι ότι πραγματοποιείται στην Ελλάδα με τις γνωστές πελατειακές σχέσεις, καταργεί το κύρος οποιασδήποτε διαδικασίας. Ο οποιοσδήποτε ρόλος τους μπορεί να αντικατασταθεί από άλλους τρόπους αξιολόγησης, οι οποίοι να είναι περισσότερο έγκυροι(π.χ. τεστ προσωπικότητας). 5) θεωρώ επίσης ότι η θέσπιση αδιάβλητων εξετάσεων μέσω ΑΣΕΠ θα προστατεύσει την παιδεία από τους τίτλους σπουδών που δίνονται λόγω συγγένειας εξ αίματος ή αγχιστείας ή άλλους λόγους (τα οποία αποτελούν δυστυχώς συχνά φαινόμενα στο χώρο της τριτοβάθμιας Εκπ/σης. Αλήθεια τι προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση για αυτό; μήπως το ΑΣΕΠ θα έπρεπε να επεκταθεί και στο χώρο των παν/μίων ώστε να πάψουν οι πανεπιστημιακές θέσεις να είναι οικογενειακή υπόθεση;) 6) Τέλος, είναι απαραίτητο να προσμετράται και η εμπειρία, η οποία αναγνωρίζεται και επιστημονικά ως μία σημαντική πηγή ανάπτυξης της γνώσης των εκπ/ών.