• Η ΕΡΕΥΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΣΕ ΕΝΑ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΩΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΒΙΟΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΕΔΟ. Ο ΔΡΟΜΟΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ. ΚΙ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ SPIN-OFF ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑΝ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΤΟΥΤΟ ΣΥΝΙΣΤΑ ΚΑΙ ΚΙΝΗΤΡΟ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΡΕΥΝΑΣ. H ΕΛΛΑΔΑ, ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΡΥΘΜΙΣΕ ΤΙΣ SPIN-OFF (Ν. 2741/1999, Ν.2843/2000, ΠΔ 17/2001, Ν. 2919/2001) ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΟΛΕΣ, ΜΕ ΤΟΝ Ν. 3440/2006 "ΙΔΡΥΜΑ ΟΡΜΙΛΙΑ", Ο ΟΠΟΙΟΣ (ΑΡΘΡΟ ΤΈΤΑΡΤΟ) ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΛΗΤΟ/ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΩΝ ΑΕΙ/ΤΕΙ, ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΚΛΑΔΟ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ, ΤΗΝ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ Ή ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ, ΣΤΟΝ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΕ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ Ή ΟΧΙ ΣΤΗΝ SPIN-OFF. ΚΙ ΑΝ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ, ΘΑ ΟΡΙΣΕΙ ΠΑΛΙ Η ΣΥΓΚΛΗΤΟΣ/ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΤΑΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ (ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΟΡΙΣΟΥΝ ΤΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΘΑ ΕΧΕΙ Ο ΕΡΕΥΝΗΤΗΣ, ΤΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ, Κ.ΛΠ.). Ο Ν. 3440/2006 ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ SPIN- OFF ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΤΙΣ ΘΕΤΕΙ ΣΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΩΝ ΑΕΙ/ΤΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΗΓΗΘΗΚΕ ΤΗ ΘΕΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΑΡΘΡΟΥ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΠΗΚΕ ΕΜΒΟΛΙΜΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΜΙΑ ΜΟΝΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΘΕΣΠΙΣΤΗΚΕ, ΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΥΣ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΕΜΠΟΔΙΣΕ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΥΝΙΣΤΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΑΟΡΑΤΑ ΒΑΡΥΔΙΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ, ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΧΩΡΕΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΑΔΙΑΦΑΝΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΥΝΟΟΥΝ ΤΗΝ ΑΥΘΑΙΡΕΣΙΑ. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΟΡΜΥΛΙΑ (Ν. 3440/2006) Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ ΣΤΑ ΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΕΙ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΝΟΜΟ. ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ, ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ, ΣΤΟ "ΕΡΕΥΝΑ - ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ" ΕΚΔ. ΣΑΚΚΟΥΛΑ, 2008, ΕΥΦΗΜΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΟΥ, ΣΕΛ. 193 ΕΠ. ΕΑΝ ΣΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΝΤΩΣ Η ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ Η ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ, Ο ΝΟΜΟΣ ΟΡΜΥΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΑ, ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ "ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ" ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ