• Σχόλιο του χρήστη 'ΓΚΛΑΒΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ' | 21 Νοεμβρίου 2012, 21:54

    Ως εργαζόμενος στον ΕΟΠΠΕΠ καταθέτω ένα γενικότερο σχόλιο επί των άρθρων 13 έως 29 που αφορούν στον Οργανισμό. Δεν είμαι νομικός, όμως στα 16 αυτά άρθρα που αφορούν στον ΕΟΠΠΕΠ και διαβάζοντας το κείμενό τους διαπίστωσα ότι υπάρχουν συνολικά 20 αναφορές (!!!!) οι οποίες αφορούν είτε σε αυτοτελή απόφαση του Υπουργού Παιδείας είτε σε ΚΥΑ του Υπουργού Παιδείας με κάποιον άλλον Υπουργό (οικονομίας ή Εσωτερικών) είτε σε Προεδρικό διάταγμα, βλέπε για παράδειγμα το άρθρο 16 σημείο 7, το άρθρο 19 σημείο 1 κ.ο.κ.. Για την εφαρμογή δηλαδή επιμέρους διατάξεων του υπό δημόσια διαβούλευση νόμου στα άρθρα 13 έως 29, απαιτούνται πρόσθετες 20 νομοθετικές πράξεις από τις οποίες οι 17 είναι Υπουργικές αποφάσεις και οι 3 προεδρικά διατάγματα.Αναρωτιέμαι αν αυτό διευκολύνει ή δυσχερένει το έργο του ΕΟΠΠΕΠ; Αν αυτό δεν είναι πρόσθετη γραφειοκρατία τότε τί είναι; Ποιός θα συντάξει το κείμενο αυτών των νομοθετικών πράξεων (Υπουργικές αποφάσεις και προεδρικά διατάγματα); Γιατί αυτός ο γραφειοκρατικός σφιχταγκαλιασμός από το Υπουργείο; Μήπως θα ήταν απλούστερο οι όποιες απαιτούμενες πράξεις να είναι αποφάσεις του ΔΣ του ΕΟΠΠΕΠ οι οποίες εύκολα μπορεί να ελέγχονται ως προς τη νομιμότητά τους και οι οποίες για ενημέρωση κάθε ενδιαφερόμενου αναρτώνται ούτως ή άλλως στο διαδίκτυο (ιστότοπος ΕΟΠΠΕΠ και Διαύγεια). Μόνο στις απολύτως απαραίτητες διατάξεις (π.χ. ορισμός προέδρου κ.λπ.) να παιτούνται αποφάσεις Υπουργού. Mε αυτό τον τρόπο θα μειωθεί σημαντικά ο απαιτούμενος χρόνος εφαρμογής του νόμου και θα επιταχυνθούν πάρα πολύ οι επιμέρουςυ διαδικασίες από τον οργανισμό.