• Σχόλιο του χρήστη 'GeoXryso' | 23 Νοεμβρίου 2012, 21:33

    Καλημέρα σας Ενόψει του σχεδιασμού του νέου Λυκείου και Πανεπιστημίου και της δύσκολης οικονομικής κατάστασης που βιώνουμε και όπως αναφέρεται θα βιώνουμε για μερικά χρόνια ακόμη, θα ήθελα να καταθέσω δύο απόψεις-προτάσεις που έχουν σχέση με την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση. Πρώτον η εισαγωγή με 5% για διάφορες ασθένειες. Εδώ, βλέποντας και την λίστα με τις ασθένειες όλες σχεδόν είναι ενταγμένες στον κανονισμό εκτίμησης αναπηρίας ΚΕΒΑ όπου είναι και το πλέον ενημερωμένο σε σύγκριση με την λίστα, άρα εφόσον κάποιος έχει περάσει ήδη από μια , και τώρα με τα ΚΕΠΑ, δύο επιτροπές , έχει πάρει ποσοστό από 67% και άνω και δικαιούται επίδομα, διορισμό ή από 50% και δικαιούται αρκετά ευεργετήματα το πιο λογικό είναι όσοι κατέχουν από κάποιο ποσοστό αναπηρίας και άνω να μπαίνουν στην διαδικασία του 5% χωρίς νέα εξέταση από επιτροπή, κάτι που και στον ασθενή δημιουργεί πρόσθετο βάρος ( αφού η επιτροπές δεν είναι καν στην περιοχή του) και στο κράτος πρόσθετο χρήμα και χρόνο. Δεύτερον το εξεταστικό σύστημα μέχρι να αλλάξει το 2016-2017. Το διάστημα είναι πολύ μεγάλο και η οικονομική αφαίμαξη των οικογενειών όπως και η ψυχολογική κατάσταση των υποψηφίων δυσβάσταχτο για να συνέχιση να υφίσταται στις μέρες που περνάμε. Άρα μέχρι να εφαρμοστή στα Ευρωπαϊκά και Αμερικάνικα πρότυπα το συντομότερο δυνατό ,πρέπει να αναβαθμιστεί η κατηγορία 10% χωρίς τον περιορισμό των δύο ετών που υπάρχει αλλά να επανέρθει ,όπως πολύ σωστά δεν ισχύει η βάση 10, το ότι αφού έχεις κατοχυρώσει μία βαθμολογία να μπορείς όσες φορές θέλεις ( η έστω για πέντε η δέκα χρόνια με αρχή το 2002 ή 2007) να δοκιμάσεις να εισαχθείς , κάτι που ισχύει στα προηγμένα εκπαιδευτικά συστήματα το μέτρο της κατοχύρωσης βαθμολογίας. Αυτό το μέτρο θα ανακουφίσει οικογένειες και υποψηφίους από μια δεύτερη ή τρίτη χρονιά και αν το ποσοστό αυξηθεί και γίνει ξεχωριστή κατηγορία θα είναι ένας επιπλέων βαθμός ανακούφισης. Επίσης ξεχωριστή κατηγορία μπορεί να γίνουν και η άνεργοι με απολυτήριο λυκείου που θα μπορούν σε ένα ποσοστό 3-5% να εισάγονται με τον βαθμό του απολυτηρίου ή και της τελευταίας εξέτασης σε πανελλαδικό επίπεδο στα οποία μπορεί να προσμετράτε ο χρόνος ανεργίας και η διαδικασία να γίνεται από τον ΟΑΕΔ η το ΑΣΕΠ και η εισαγωγή να γίνεται ,αν όχι σε όλες, στις μεσαίες και χαμηλόβαθμες σχολές και η όποια χρηματοδότηση να γίνεται απο τα ευρωπαϊκά προγράμματα απασχόλησης και μάθησης. Αυτά τα δύο ήθελα να αναφέρω για να δήξει το Υπουργείο Παιδείας και συνολικά η κυβέρνηση ότι δεν ασχολείται μόνο με δημοσιονομικά μέτρα αλλα και κοινωνικά που ανακουφίζουν εν μέρει την κοινωνία. Ευχαριστώ