• Θα ήθελα να επισημάνω ότι διάταξη είναι άδικη ως προς τους υπηρετούντες Λέκτορες που έχουν εκλεγεί Επίκουροι επί θητεία μετά από αίτηση εξέλιξης χωρίς να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία διορισμού τους κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου ή εκλεγούν μετά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου σε θέσεις για τις οποίες έχει εκδοθεί προκήρυξη. Η διάταξη τους επιβάλλει τετραετή θητεία, δηλαδή αναμονή ΕΝΟΣ ακόμη έτους, ώστε να κατοχυρώσουν το δικαίωμα αίτηση για εξέλιξη ή μονιμοποίηση, σε σχέση με τις τώρα ισχύουσες διατάξεις για τους υπηρετούντες Επίκουρους. Με αυτό τον τρόπο ένας Λέκτορας που υπηρέτησε κανονικά 3 χρόνια προτού αιτηθεί εξέλιξη, υποχρεούται να παραμείνει άλλα 4 χρόνια στη βαθμίδα του Επίκουρου, αντί για τα 3 που ίσχυε, προηγουμένως για τους υπηρετούντες Επίκουρους ή για τους υπηρετούντες Λέκτορες που θα εξελίσσονταν σε Επίκουρους. Επείγει να τροποποιηθεί η διάταξη για τους νυν υπηρετούντες που έχουν εξελιχθεί σε Επίκουρους και τελούν υπό αναμονή διορισμού ή κρίσης, ώστε οι Επίκουροι υπό διορισμό ή κρίση να έχουν δικαίωμα εξέλιξης ή μονιμοποίησης στα 3 χρόνια κανονικά, όπως προηγουμένως, και όπως οι νυν υπηρετούντες Επίκουροι. Χρειάζεται να γίνει διαχωρισμός ανάμεσα στους Επίκουρους που έχουν εκλεγεί μετά από αίτηση εξέλιξης (και οι οποίοι, ας σημειωθεί, έχουν κριθεί ήδη 2 φορές και έχουν υπηρετήσει τουλάχιστον 3 χρόνια), και τους Επίκουρους, οι οποίοι εκλέγονται μετά από προκήρυξη ΝΕΑΣ θέσης. Επίσης, αναφορικά με την παράγραφο 15 του άρθρου 34. Δεν είναι σαφής ο λόγος παρουσίας και ο τρόπος με τον οποίο θα συμμετάσχει η Γενική Συνέλευση του Τμήματος σε μια εκλογή καθηγητή εφόσον περιέχει μέλη μη συναφή προς το αντικείμενο της κρινόμενης θέσης. Θα συμμετάσχει σιωπηρά απλώς στην τελική συνέλευση της Επιτροπής Κρίσης;