• Σχόλιο του χρήστη 'Βασίλης Χρ.' | 25 Νοεμβρίου 2012, 20:21

    Σχετικά με την παράγραφο 5 Με την αντικατάσταση της παραγράφου 1 του άρθρου 4 του ν.3699/2008 (Α’ 199)δημιουργεί την εντύπωση ότι δεν υφίσταται ΕΔΑΕ(Υ) σε ΣΜΕΑΕ αφού αναφέρει ότι υπάρχει μόνο σε γενικό σχολείο. Να γίνει μια διευκρίνηση πάνω σε αυτό. Από την στιγμή που η ΕΔΕΑΥ θα είναι πρωτοβάθμιο όργανο για την διαγνωστική εκπαιδευτική αξιολόγηση τότε σημαίνει ότι μετά την αξιολόγηση θα πηγαίνει σε διάγνωση άρα θα δίνει και γνωμάτευση; και αν ναι τότε γιατί να παραπέμψει στο ΚΕΔΔΥ ξανά για γνωμάτευση όπως αναφέρεται στην ηη) Γενικά όλες οι αρμοδιότητες της ΕΔΕΑΥ ήταν αρμοδιότητες μέχρι τώρα των ΚΕΔΔΥ. Δεν θα υπάρχουν αλληλοεπικαλύψεις; Σε αρκετές ΣΜΕΑΕ δεν υπάρχουν μόνιμοι ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί, ειδικά σε νησιωτικές περιοχές αλλά και ορισμένους νομούς οι ΣΜΕΑΕ είναι μία ή δύο ανά βαθμίδα. Ακόμα και αν υποθέσουμε ότι κάποια στιγμή θα στελεχωθούν με ΕΕΠ (αναπληρωτές) πως το προσωπικό αυτό θα προλαβαίνει να κάνει το υποχρεωτικό ωράριο στην ΣΜΕΑΕ και να γυρνάει όλα τα σχολεία της ΣΔΕΥ; το κόστος μετακίνησης θα το καλύψει η υπηρεσία ; τα ίδια προβλήματα θα υπάρχουν και με το εκπαιδευτικό προσωπικό, αν υποθέσουμε ότι το σχολείο έχει ΤΕ ή παράλληλη στήριξη θα έχει και εκπαιδευτικό αν όχι πάλι ο εκπαιδευτικός της ΣΜΕΑΕ ή κάποιου ΤΕ θα τρέχει στα άλλα σχολεία και πως θα προλαβαίνει; Γιατί σίγουρα το να γίνει αξιολόγηση ενός μαθητή και μετά ανάλυση των αποτελεσμάτων και συνεδρίαση της ΕΔΑΕΥ δεν είναι κάτι που θα γίνει σε μια ώρα. Αν λοιπόν οι ΣΜΕΑΕ γίνονται κέντρα στήριξης ΕΑΕ και ο μόνος ρόλος τους είναι να δίνουν το προσωπικό τους στα άλλα σχολεία τότε θα έχουμε τεράστιο πρόβλημα στις ΣΜΕΑΕ αφού το προσωπικό τους δεν φτάνει. Επίσης τι ρόλο θα έχουν τα ΚΕΔΔΥ άμα είναι να τα κάνουν όλα οι ΕΔΕΑΥ; Επιπλέον ο πρόεδρος της ΕΔΕΑΥ είναι ο δ/ντης της σχολικής μονάδας ο οποίος όμως σχεδόν σίγουρο δεν θα είναι της ΕΑΕ, πως ο άνθρωπος αυτός θα έχει ψήφο σε θέματα ΕΑΕ που δεν θα κατανοεί και μάλιστα η ψήφος του θα υπερισχύει σε περίπτωση ισοψηφίας. Καλύτερα να ήταν ο εκπαιδευτικός γενικής αγωγής του μαθητή που έχει και μια σχέση με τον μαθητή και αντικείμενο παρά ο δ/ντης του σχολείου. Ο δ/ντης λοιπόν του σχολείου πρέπει να μην έχει ψήφο αφού εκτός από την ανεπάρκεια του σε θέματα ΕΑΕ κάτι τέτοιο θα οδηγήσει και σε υπόνοιες για αδιαφάνεια, πρέπει λοιπόν ο ρόλος του να είναι καθαρά συντονιστικός/διοικητικός. Σε γενικές γραμμές πιστεύω ότι με την υφιστάμενη κατάσταση (προσωπικού) και με τις αρνητικές προβλέψεις για το μέλλον (διορισμούς) το να υπάρχουν ΕΔΕΑΥ είναι μια πολυτέλεια που δεν μπορεί να καλύψει το υφιστάμενο προσωπικό της ΕΑΕ. Αν εφαρμοστεί θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα στις ΣΜΕΑΕ που θα προσπαθήσουν να υποστηρίξουν τις ΕΔΕΑΥ αλλά ταυτόχρονα θα υποβαθμίσει και το ρόλο του ΚΕΔΔΥ. Χωρίς διορισμούς στην ΕΑΕ πολύ δύσκολα να εφαρμοστεί με επιτυχία αυτό που προτείνεται.