• Σχόλιο του χρήστη 'Αναστάσιος Λαδιάς' | 26 Νοεμβρίου 2012, 12:20

    Σχετικά με την παράγραφο Β του άρθρου 39: Κατά την περίοδο (2007-2011) που ήμουν σχολικός σύμβουλος πληροφορικής στην Β' Αθήνας και στην Ανατολική Αττική είχα συνεργαστεί με τους εκπαιδευτικούς που δίδασκαν τα μαθήματα πληροφορικής των ιδιωτικών σχολείων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με άριστα αποτελέσματα χρησιμοποιώντας τους μάλιστα πολλές φορές ως εισηγητές σε σεμινάρια που διοργάνωνα για τους εκπαιδευτικούς πληροφορικής της περιοχής ευθύνης μου. Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν γνώριζα ότι στους εκπαιδευτικούς των ιδιωτικών σχολείων συνέχιζε να υπάρχει αυτή η διοικητική εκκρεμότητα (διοριστήριο ως φυσικομαθηματικού ΠΕ3-ΠΕ4 και αποκλειστικά καθήκοντα πληροφορικού) κάτι που συνέβαινε (και σε εμένα ως αναπληρωτή κατά την περίοδο 1985-1993) τότε που δεν υπήρχε επετηρίδα πληροφορικής. Τίποτε δεν με έκανε να αμφιβάλλω ότι οι εκπαιδευτικοί που δίδασκαν πληροφορική στα γυμνάσια και τα λύκεια της ιδιωτικής εκπαίδευσης δεν ήταν τυπικά του κλάδου ΠΕ19 (πληροφορικής) αφού χωρίς κανένα πρόβλημα από τη δημόσια διοίκηση που επόπτευε τα σχολεία τους, οριζόταν ως υπεύθυνοι των εργαστηρίων πληροφορικής (ΣΕΠΕΗΥ), στις επιτροπές για την εξέταση των φυσικώς αδυνάτων η διεύθυνση δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης τους υποχρέωνε να συμμετέχουν στην εξέταση του ΑΕΠΠ (το μάθημα της πληροφορικής που εξετάζεται γραπτώς στις πανελλήνιες εξετάσεις) αλλά και ενέκρινε τα ωρολόγια προγράμματα με τις αναθέσεις των μαθημάτων των σχολείων τους. Νομίζω ότι αν οι εκπαιδευτικοί αυτοί βρισκόταν στη δημόσια εκπαίδευση, σύννομα θα είχαν αποκτήσει την ειδικότητα ΠΕ19/ΠΕ20, όπως και έγινε με τους αντίστοιχους συναδέλφους της δημόσιας εκπαίδευσης. Άρα για λόγους ισονομίας θεωρώ δίκαιο το αίτημά τους.