• Σχόλιο του χρήστη 'Λουτσία' | 26 Νοεμβρίου 2012, 12:52

    Η κυβέρνηση έχει σαφώς διακηρύξει λόγω και έργω την θέλησή της να επανακτήσει την αξιοπιστία της στον ευρωπαϊκό και τον διεθνή χώρο και να προωθήσει άμεσα την αναπτυξιακή διαδικασία σε όλους τους τομείς. Ως μέλος της Ε.Ε. έχει την υποχρέωση αλλά και την αναγκαιότητα να καταστήσει την Διά Βίου Μάθηση/Εκπαίδευση Ενηλίκων έναν από τους πυλώνες της για την αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού. Είναι αυτό δυνατό να πραγματοποιηθεί από ένα φορέα, που μέχρι ένα χρόνο πριν είχε τελείως διαφορετικό αντικείμενο? Ποια είναι η εμπειρία και τεχνογνωσία του συγκεκεριμένου φορέα ώστε να συμμετάσχει στο εκπαιδευτικό γίγνεσθαι σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο? Θα ήταν χρήσιμο, οι λαμβάνοντες αποφάσεις, να έριχναν μία ματιά στο προφίλ ,σχετικά με την τεχνογνωσία και εμπειρία, αντίστοιχων φορέων των κρατών - μελών της Ε.Ε., για να διαπιστώσουν ότι η χώρα μας προβαίνει σε τρομερή "καινοτομία", φευ! Ως παράδειγμα θα μπορούσα να αναφέρω ότι για να υποβάλει ένας εκπαιδευτικός φορέας πρόγραμμα για χρηματοδότηση προς την Ε.Ε. πρέπει να αποδεικνύει την εμπειρία του ως προς τις εν γένει εκπαιδευτικές δράσεις και τα προσόντα και την εμπειρία του μόνιμου προσωπικού! Πιστεύει η πολιτική ηγεσία ότι υπάρχει περιθώριο μικροπολιτικών αυτοσχεδιασμών? Πιστεύει η πολιτική ηγεσία ότι υπάρχει περιθώριο αντιεπιστημονικών προσεγγίσεων για την εφαρμογή εθνικών και ευρωπαϊκών πολιτικών για τον τομέα της Διά Βίου Μάθησης/Εκπαίδευσης Ενηλίκων? Ας κάνει τον κόπο η πολιτική ηγεσία δια των συμβούλων και συνεργατών της να ρίξει άλλη μία ματιά στην ιστοσελίδα : www.ec.europa.eu/education.lifelonglearning-policy/adult_en.html και κατόπιν να πάρει την ευθύνη απένταντι των Ελλήνων Πολιτών και των εταίρων ,για το πως και που αναθέτει την εφαρμογή των πολιτικών για την Διά Βίου Μάθηση/Εκπαίδευση Ενηλίκων