• Σχόλιο του χρήστη 'ΤΑΣΟΣ ΧΑΤΖΗΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ' | 12 Αυγούστου 2013, 11:45

    Ως προς το ωρολόγιο πρόγραμμα του Γενικού Λυκείου οι ενστάσεις μου είναι οι εξής: 1) στις Φυσικές Επιστήμες η διατύπωση είναι ασαφής ως προς την κατανομή και άρα την ανάθεση των μαθημάτων. Θεωρείται αυτονόητο πως οι έξι ώρες κατανέμονται εξίσου στους τρεις κλάδους; Μήπως με τη διατύπωση αυτή αλλάζει ο τρόπος ανάθεσης και στο εξής ο κλάδος ΠΕ4 αντιμετωπίζεται ως ενιαίος όπως παλιά και άρα τον πρώτο λόγο, ως πολυαριθμότεροι και παλαιότεροι έχουν και πάλι οι ΠΕ4.01, Φυσικοί εις βάρος Χημικών και Βιολόγων; 2)Θολό είναι και το τοπίο στην ξένη γλώσσα. Λογικά θα περίμενε κανείς τα αγγλικά να είναι υποχρεωτικό μάθημα και να υπάρχει η δυνατότητα επιλογής μεταξύ των άλλων γλωσσών ανάλογα με τη ζήτηση. 3)Διαφωνώ ριζικά με την ύπαρξη μονόωρων μαθημάτων. Ο εκπαιδευτικός πιέζεται προκειμένου να καλύψει την ύλη ενώ οι μαθητές τα θεωρούν "ώρα του παιδιού" στη δε καλύτερη περίπτωση χάνουν την επαφή με το αντικείμενο ειδικά αν μεσολαβήσει εβδομάδα στην οποία το μάθημα χάνεται εξαιτίας ενός περιπάτου, μιας γιορτής κτλ. Ειδικά στην Γ΄τάξη, τα παιδιά έχουν ανάγκη από το ξέσκασμα της Γυμναστικής, οπότε θα έπρεπε το μάθημα να είναι τουλάχιστον δίωρο. Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα μονόωρα μαθήματα. 4) Παρότι φιλόλογος, θα διαφωνήσω με την 11ωρη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών στην Γ΄τάξη στην οικεία ομάδα. Νομίζω πως αποτελεί υπερβολή που στην πράξη θα αποβεί μη λειτουργική. 5) Από την άλλη, θεωρώ πως οι υποψήφιοι Οικονομικών κτλ σχολών θα πρέπει να γνωρίζουν και να εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο και στην Ιστορία.