• Σχόλιο του χρήστη 'Γ. Βέρροιος' | 12 Αυγούστου 2013, 16:08

    DNA, Αντιβιοτικά, Εμβόλια, Καρκίνος, AIDS, Εξαρτησιογόνες Ουσίες, Βιοποικιλότητα, Οικοσυστήματα, Εξέλιξη, Σεξουαλική Αγωγή, Εξωσωματική Γονιμοποίηση, Διατροφή, Μεσογειακή Αναιμία, Σύνδρομο Down, Προγεννητικός Έλεγχος, Βιοτεχνολογία, Γενετικά Τροποποιημένοι Οργανισμοί, Βλαστοκύτταρα... Οι παραπάνω είναι λίγοι μόνο από τις δεκάδες βιολογικών όρων που θα συναντήσει κάποιος ανοίγοντας μια κυριακάτικη εφημερίδα...πράγματα που οφείλει να γνωρίζει ο αυριανός πολίτης. Θεωρώ κάτι παραπάνω από αυτονόητο ότι η Βιολογία πρέπει να είναι δίωρο μάθημα σε Α΄ και Β΄ Λυκείου. Όποιος έχει στοιχειώδη επαφή με την σχολική πραγματικότητα γνωρίζει τις αδυναμίες που μαστίζουν τα μονόωρα μαθήματα. Στη Γ΄ Λυκείου το Πεδίο των Επιστημών Υγείας (που θα απαιτεί την εξέταση στη Βιολογία) θα πρέπει να διευρυνθεί και να μετονομαστεί σε Πεδίο Επιστημών της Ζωής (Life Sciences - http://en.wikipedia.org/wiki/Life_sciences) σύμφωνα με τα όσα ισχύουν σε όλες τις προηγμένες χώρες. Το Πεδίο αυτό θα πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα Τμήματα που απαιτούν βασικές βιολογικές γνώσεις δηλαδή τα Τμήματα Επιστημών Υγείας, τα Τμήματα των Βιοεπιστημών, τα Γεωτεχνικά Τμήματα, τα Τμήματα Περιβάλλοντος και τα Τμήματα Φυσικής Αγωγής των ΑΕΙ και ΤΕΙ.