• Σχόλιο του χρήστη 'Π.Μ.' | 12 Αυγούστου 2013, 16:50

    Είναι προφανές πως οι εμπνευστές του συγκεκριμένου προγράμματος λειτουργούν με την λογική του μπακάλη και βραχυπρόθεσμων οικονομικών στόχων κι όχι το συμφέρον των μαθητών και το μέλλον της χώρας. Πως θα υπάρξει ανάπτυξη αν δεν προωθηθούν από το σχολείο τα αντικείμενα που θα συνεισφέρουν σε αυτή; Το Υπουργείο Παιδείας επιμένει στα αντικείμενα που καλλιεργούν συνειδήσεις αντί να καλλιεργούν μυαλά. Προτιμάει πολίτες που να σκέφτονται όμοια, αντί να έχουν κριτική σκέψη. Είναι απαράδεκτη η απαξίωση σε επιστήμες όπως της Βιολογίας και της Πληροφορικής που αυτή τη στιγμή οδηγούν την παγκόσμια τεχνολογική πρόοδο, όπως και ο υποβιβασμός των επιστημών σε δεξιότητες και στείρες γνώσεις. Μαζί με την υποστήριξη των επιστημών από το σχολείο, το κράτος έχει και την υποχρέωση στην δημιουργία δομών που θα απορροφήσουν τους απόφοιτους ώστε να υπάρξει πραγματική ανάπτυξη αντί να οδηγούνται οι πάντες στην εκπαίδευση και να έχουμε "υπεράριθμους". Υπάρχει συνεργασία μεταξύ υπουργείων για αυτούς τους σκοπούς; Λειτουργεί κάτι στην χώρα με αυθεντικά κριτήρια για την ευημερία των πολιτών, κι όχι την εξυπηρέτηση χρεών; Η αλλαγή του συγκεκριμένου προγράμματος θα είναι το πρώτο βήμα για την επαναφορά αξιοπιστίας στην κυβέρνηση. Το πρώτο από πολλά δυστυχώς.