• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΕΣΤΗΣ Λ.' | 12 Αυγούστου 2013, 17:05

    Θεωρώ ότι στην Ομάδα Προσανατολισμού των Τεχνολογικών Εφαρμογών,θα πρέπει να αυξηθούν οι ώρες του ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ,έστω κατά μία,δηλαδή να είναι 3ωρο το μάθημα του ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ,(μπορεί να αφαιρεθεί η μία από τις δύο ώρες του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού),με δεδομένο ότι,αν όχι για όλους τους τομείς, για το μεγαλύτερο μέρος αυτών(ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ,ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ,ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ)είναι απαραίτητη η γνώση του σχεδίου,αποτελεί προαπαιτούμενο για την κατανόηση μαθημάτων των διαφόρων ειδικοτήτων. Επίσης,για τις Β΄ και Γ΄ τάξεις του ΕΠΑ.Λ.,που δεν ορίζεται αν κάποιο μέρος των μαθημάτων θα γίνεται σε χώρο εργασίας και όχι στο ΕΠΑ.Λ.,πρέπει το σύνολο των μαθημάτων να γίνονται στη σχολική μονάδα του ΕΠΑ.Λ.,για καλύτερη εμπέδωση των θεωρητικών γνώσεων και των δεξιοτήτων που πρέπει να αποκτήσει ο μαθητής,ώστε να είναι πιο προετοιμάσμενος είτε για την Τάξη Μαθητείας είτε για τις εξετάσεις. Παράλληλα,στη Τάξη Μαθητείας, η Ενισχυτική Εργαστηριακή Εκπαίδευση της Μαθητείας,διάρκειας 7 ωρών,θα πρέπει να διδάσκεται στη σχολική μονάδα του ΕΠΑ.Λ.,και όχι και στον ΟΑΕΔ.