• Σχόλιο του χρήστη 'Φώτης Λαζαρίνης' | 12 Αυγούστου 2013, 17:51

    1. Το νέο πρόγραμμα θα στρέψει ακόμα περισσότερους μαθητές στα φροντιστήρια, καθώς θα μετράνε οι βαθμοί όλων των τάξεων και οι προαγωγικές εξετάσεις από τάξη σε τάξη θα είναι μικρογραφία των πανελληνίων εξετάσεων. Με αυτό τον τρόπο δεν αποσυνδέεται καθόλου το Λύκειο από την εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο. Πιο στενός δεσμός μεταξύ τους δεν υπήρξε σε κανένα από τα προηγούμενα συστήματα. 2. Η ανυπαρξία της Πληροφορικής (και συγκεκριμένα των Αλγορίθμων/Προγραμματισμού) ως Πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα είναι απαράδεκτο. Δείτε τα προγράμματα σπουδών των Πολυτεχνικών σχολών και όλων των τμημάτων της σχολής Θετικών Επιστημών. Όλα έχουν μαθήματα Προγραμματισμού/Αλγορίθμων στο πρώτο έτος (π.χ. Προγραμματισμός Ηλεκτρονικού Υπολογιστή, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΕΜΠ - Πληροφορική I JAVA, Τμήμα Μαθηματικών, Παν. Αθηνών) . Η Χημεία υπάρχει μόνο στα σχετικά τμήματα. Επιπλέον υπάρχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ τμήματα Πληροφορικής. Που θα χρειαστεί σε αυτά τα παιδιά η Χημεία; 3. Πόσα χρόνια θα πρέπει να κάνουν τα παιδιά Αγγλικά και Θρησκευτικά; Από το Δημοτικό ως την Γ Λυκείου; Ότι δεν έμαθαν τα προηγούμενα χρόνια θα τα μάθουν στη Γ Λυκείου; Και εδώ πρέπει να υπάρξει αναθεώρηση. 4. Που θα βρεθούν τόσοι πολλοί ΠΕ04 για τα σχετικά μαθήματα;