• Σχόλιο του χρήστη 'Χάρης Κυριακόπουλος' | 12 Αυγούστου 2013, 20:24

    Σε ότι αφορά την φιλοσοφία του συγκεκριμένου άρθρου, θεωρώ πως είναι προς τη σωστή κατεύθυνση καθώς ζητάει μια πιο ενεργή συμμετοχή από τον μαθητή (σε σχέση με το ισχύον) προκειμένου να προαχθεί ή να απολυθεί. Με τον τρόπο αυτόν αναβαθμίζεται ο ρόλος του σχολείου και του δασκάλου. Συμφωνώ επίσης με τη βάση του 10. Διαφωνώ με την συμμετοχή του βαθμού κάθε τάξης στη διαμόρφωση του βαθμού εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθως έτσι ενισχύεται η παραπαιδεία και εντατικοποιούνται οι σπουδες των μαθητών για 3 χρόνια, με ότι επίπτωση μπορεί να έχει αυτό στην ψυχολογία τους. Προτείνω αποσύνδεση του απολυτηρίου του Λυκείου από τις πανελλήνιες εξετάσεις(απολυτήριο στη Β Λυκείου), με διατήρηση όμως του προτεινόμενου τρόπου προαγωγής-απόλυσης (με την απόλυση να γίνεται με τον ίδιο τρόπο με την προαγωγή από Α λυκείου). Η Γ λυκείου να είναι τάξη προετοιμασίας για εισαγωγή στην γ/θμια εκπαίδευση. Με εκτίμηση Χάρης Κυριακόπουλος ΠΕ04 - Χημικός Υ.Γ Διατηρώ τις επιφυλάξεις μου σε ότι αφορά την σκοπιμότητα των προτάσεων του υπουργείου, σχετικά με τη διαθεσιμότητα των εκπαιδευτικών.