• Σχόλιο του χρήστη 'Αστέρης' | 12 Αυγούστου 2013, 23:03

    Όσον αφορά την κινητικότητα των μαθητών από το ένα Λύκειο στο άλλο: - Από την Α΄ ΓΕΛ μπορούν να πάνε στην Β΄ΕΠΑΛ σε όποια ειδικότητα θέλουν. Γιατί όσοι μαθητές τελειώνουν την Α΄ΕΠΑΛ δεν μπορούν να επιλέξουν άλλη ειδικότητα για την Β' ΕΠΑΛ και πρέπει να ακολουθήσουν ειδικότητα που εντάσσεται στην ομάδα προσανατολισμού που παρακολούθησαν στην Α' ΕΠΑΛ; Πρέπει να υπάρχει ίση μεταχείριση. - Γιατί δεν δίνεται η δυνατότητα σε όσους μαθητές τελειώνουν το ΓΕΛ να μπορούν να παρακολουθήσουν κάποια ειδικότητα από την Β' ΕΠΑΛ; - Γιατί δεν δίνεται η δυνατότητα σε όσους μαθητές τελειώνουν την Α' ΕΠΑΛ να εγγράφονται στην Β' ΓΕΛ; Όσον αφορά την κινητικότητα των μαθητών από ΣΕΚ στο ΕΠΑΛ: - Γιατί δεν υπάρχει κινητικότητα μεταξύ αυτών των δύο; Επίσης : - Σε ποια εργαστήρια θα ασκούνται οι μαθητές των ΕΠΑΛ; - θα υφίστανται με τη σημερινή τους μορφή τα παλιά ΣΕΚ; - Δεν πρέπει να αλλάξει το όνομα στις νέες ΣΕΚ και να ονομαστούν ΣΕΕ (σχολές επαγγελματικής εκπαίδευσης) ; - Σε ποια εργαστήρια θα ασκούνται οι μαθητές των νέων ΣΕΚ; - Σε ποια εργαστήρια θα ασκούνται οι καταρτιζόμενοι των ΙΕΚ; - Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται ότι ο Διευθυντής κάθε ΣΕΚ κσι ΙΕΚ θα ορίζει υπεύθυνο τομέα και υπεύθυνο εργαστηρίου. Δηλαδή κάθε μονάδα θα έχει τους δικούς της υπευθύνους; Είναι εφικτό να λειτουργήσει κάτι τέτοιο (αφού όπως γνωρίζουμε, οι περισσότερες μονάδες συστεγάζονται); - Στα συγκροτήματα ποιος θα έχει την ευθύνη λειτουργίας των εργαστηρίων (ΕΠΑΛ, ΙΕΚ ή το νέο ΣΕΚ); Σαφώς λοιπόν, πρέπει να παραμείνουν τα ΣΕΚ που υπάρχουν και να δοθεί άλλο όνομα στις νέες ΣΕΚ όπως παραπάνω (ΣΕΕ, σχολή επγγελματικής εκπαίδευσης).