• Σχόλιο του χρήστη 'ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ Ms ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ' | 12 Αυγούστου 2013, 23:19

    Επειδή σημασία έχει κυρίως το αναλυτικό πρόγραμμα των μαθημάτων κάθε ειδικότητας και βάση αυτού πρέπει να γίνουν και οι αναθέσεις των μαθημάτων, για την ειδικότητα Τεχνικός Η/Υ του τομέα πληροφορικής όσα μαθήματα αναφέρονται σε υλικό - Hardware δηλαδή Ψηφιακά Ηλεκτρονικά κυκλώματα πρέπει να τα έχουν πρώτη ανάθεση οι Ηλεκτρονικοί. Οι άνθρωποι που τα σχεδιάζουν από επίπεδο πλακέτας μέχρι επίπεδο σχεδιασμού επεξεργαστών είναι ηλεκτρονικοί μηχανικοί. Για να απλοποιήσω τον συλλογισμό μου δεν θα εμπιστευτείς την επισκευή του αυτοκινήτου σου σε έναν επαγγελματία οδηγό αυτοκίνητων αλλά σε έναν μηχανικό αυτοκινήτων. Δεν θα εμπιστευτείς να σε χειρουργήσει ένας νοσηλευτής αλλά ένας γιατρός. Το σημείο διαχωρισμού του υλικού από το λογισμικό είναι το επίπεδο drivers – οδηγών του συστήματος αν υπάρχει λειτουργικό σύστημα και εκεί πρέπει να γίνεται ο διαχωρισμός Ηλεκτρονικής από την Πληροφορική. Για την ειδικότητα Δίκτυα και Τηλεπικοινωνίες είναι τόσο φανερό ότι περιέχει μαθήματα που πρέπει να ανατεθούν σε Ηλεκτρονικούς, αρκεί κάποιος να αλλάξει λίγο την ονομασία της σε Τηλεπικοινωνιακά Δίκτυα. Όσο αναφορά τα δίκτυα Η/Υ ένα ίσος μόνο μάθημα της ειδικότητας, σε επίπεδο Υλικού κυκλωμάτων δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί της Πληροφορικής που μπορούν να περιγράψουν σαν κύκλωμα πώς δουλεύει για παράδειγμα μια κάρτα δικτύου ή ένας δρομολογητής, πόσο μάλλον να τα σχεδιάσουν. Τελικά όπου Υλικό Hardware σημαίνει ηλεκτρονικό κύκλωμα, δηλαδή εργαστήριο με ψηφιακά πολύμετρα, παλμογράφους, λογικούς αναλυτές, αναλυτές φάσματος, ποιος πληροφορικός έχει τις δεξιότητες ή καλύτερα έχει δεί στην ζωή του έστω εξ όψεως σε λειτουργία αυτά τα όργανα, για να μπορεί να δείξει στους μαθητές πως γίνεται η επισκευή του υλικού; Εκτός αν επισκευή θεωρείται αλλάζω με την σειρά όλες τις πλακέτες, τα καλώδια και το τροφοδοτικό ενός υπολογιστή τον φυσάω να φύγει η σκόνη και κάποια στιγμή θα παίξει! Ελάχιστοι συνάδελφοι της πληροφορικής κυρίως Μηχανικοί Η/Υ από Πολυτεχνεία μπορούν να θεωρηθούν ότι έχουν έχουν το γνωστικό υπόβαθρο για να τους ανατεθεί μάθημα σχετικό με Ηλεκτρονική. Άρα σαν συμπέρασμα αναθέσεις μαθημάτων ανάλογα με τα επιστημονικά και ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ πτυχία των εκπαιδευτικών για την βέλτιστη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού με στόχο την καλύτερη εκπαίδευση των μαθητών.