• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Φάκας' | 13 Αυγούστου 2013, 00:29

    Μα είναι δυνατόν να απουσιάζει το μάθημα ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη εφαρμογών σε Προγραμματιστικό περιβάλλον) ως εξεταζόμενο μάθημα στο Β’ Επιστημονικό Πεδίο Εξειδίκευσηςς; Στο πεδίο αυτό που αφορά τις πολυτεχνικές σχολές υπάρχουν πάνω από 40 τμήματα ΑΕΙ και ΤΕΙ Πληροφορικής. Οι υποψήφιοι φοιτητές των τμημάτων αυτών θα πρέπει οπωσδήποτε να εξετάζονται σε ένα μάθημα σχετικό με την επιστήμη της Πληροφορικής. ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ Η ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΑΠΟ 6 ΣΕ 4 ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ.ΕΤΣΙ ΕΝΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ! θΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΜΕΧΡΙ 5 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Επίσης θα πρέπει η Πληροφορική να υπάρχει στο νέο Λύκειο.Μια πρόταση είναι η εξής: 1. Στην Α’ Λυκείου το επιλεγόμενο μάθημα των Εφαρμογών Πληροφορικής, 2 ωρών, να γίνει Γενικής Παιδείας για όλους τους μαθητές. 2. Στη Β’ Λυκείου είναι απαραίτητο να ενταχθεί μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών, 2 ωρών, Γενικής Παιδείας, όπως υπάρχουν αντίστοιχα μαθήματα και για τις άλλες διακριτές Επιστήμες (Φυσική, Χημεία κ.λ.π.). 3. Στη Γ’ Λυκείου να ενταχθεί μάθημα Επιστήμης Υπολογιστών στην Κατεύθυνση των Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, 6 ωρών, το οποίο να εξετάζεται Πανελλαδικά και να επιλέγεται από τους μαθητές.