• Σχόλιο του χρήστη 'Παύλος Κουτρουμπάς' | 13 Αυγούστου 2013, 06:33

    Οι περισσότεροι έθιξαν σωστά το θέμα του ψηφιακού αναλφαβητισμού με την εξαφάνιση του αντικειμένου της Πληροφορικής από το Αναλυτικό Πρόγραμμα του Γενικού Λυκείου. Ανέφεραν ότι τελικά η πληροφορική δεν είναι δεξιότητα (Word, Excel, κλπ) αλλα ουσιαστικά η αλγοριθμική σκέψη. Επίσης, επισήμαναν ότι θα εισέρχονται σε σχολές πληρφορικής μαθητές που δε θα γνωρίζουν ούτε να σκέφτονται αλγοριθμικά, ούτε θα έχουν δει ποτέ μια γλώσσα προγραμματισμού. (Κάτι ανάλογο με αυτό που συνέβαινε με το τρέχον σύστημα όπου ο Χημικός Μηχανικός δεν εξεταζόταν στη χημεία). Θα ήθελα να προσθέσω ότι ένας πληροφορικός στο Γενικό Λύκειο προσέφερε ανακτίμητες τεχνικές υπηρεσίες με τις γνώσεις του. Με δεδομένο ότι το σύγχρονο λύκειο και η διαδικασία των πανελλαδικών εξαρτάται σε τεράστιο βαθμό απο τη σωστή και αποτελεσματική μηχανοργάνωση του σχολείου, πιστεύω ότι η απουσία του πληροφορικού θα είναι ιδιαιτέρως αισθητή και τα όποια τεχνικά προβλήματα εμφανιστούν, θα αντιμετωπίζοντια πολύ δυσκολότερα. Τέλος, με δεδομένο ότι οι νέες τεχνολογίες εισέρχονται ολοένα και περισσότερο στην εκπαιδευτική διαδικασία, ο πληροφορικός αποτελούσε πολίτυμη βοήθεια σε κάθε συνάδελφό του στο Λύκειο. Κι αυτό , γιατί η πείρα μου έδειξε ότι ελάχιστοι συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων είναι πολύ καλοί γνώστες των νέων τεχνολογιών.