• Σχόλιο του χρήστη 'Καλοδήμος Δ.' | 13 Αυγούστου 2013, 08:43

    -Δεν συμφωνώ να λαμβάνεται υπόψη η προφορική βαθμολογία. Η εμπειρία με τη Γ Λυκείου δείχνει ότι οι βαθμοί που μπαίνουν είναι εξωπραγματικοί και υπάρχει μεγάλη βαθμοθηρία! -Δεν συμφωνώ να λαμβάνεται υπόψη η επίδοση στη Α και Β λυκείου γιατί όλο το Λύκειο έτσι θα μετατραπεί σε ένα χώρο συνεχών εξετάσεων με τις γνωστές συνέπειες που ζούμε χρόνια τώρα στη Γ Λυκείου. -Δεν υπάρχει δυνατότητα ένας υποψήφιος να διεκδικεί ταυτόχρονα τις σχολές Υγείας (3ο Πεδίο) , Πολυτεχνικές (2ο και 4ο Πεδίο)΄, Οικονομικές (5ο Πεδίο) και Παιδαγωγικά. Το πρόβλημα λύνεται εάν στα Μαθήματα Γενικής Παιδείας προστεθούν τα Μαθηματικά, οι Φυσικές Επιστήμες και τα Οικονομικά. -Νομίζω ότι οι συντελεστές θα ήταν καλύτερα αν ήταν στην Α:0,7 στη Β:1,0 και στη Γ:1,3 ώστε αν ένας μαθητής είχε Βαθμό Προαγωγής 20 σε όλες τις τάξεις να προκύπτει και Βαθμός Πρόσβασης και Απόλυσης(Β.Π.Α) 20. Με το προτεινόμενο: στην Α:0,5 στη Β:0,7 και στη Γ:0,9 προκύπτει Β.Π.Α 14! -Είναι πολύ θετικό ότι οι σχολές θα ορίζουν συντελεστές για τα Μαθήματα που απαιτούν. Καλοδήμος Δ. Φυσικός Υπεύθυνος ΣΕΠ ΚΕΣΥΠ Λαμίας