• Σχόλιο του χρήστη 'Παπαγεωργίου Λάμπρος' | 13 Αυγούστου 2013, 10:59

    Έχω να παρατηρήσω ότι η Νεοελληνική Γλώσσα είναι πλέον το 1/4 και όχι το 1/6 των Πανελλαδικώς εξεταζομένων μαθημάτων. Κρίμα δεν είναι να καθορίζει σε πολύ μεγάλο βαθμό την τύχη για την εισαγωγή σε σχολές όπου χρειάζονται άλλα προσόντα; Θυμηθείτε τις συζητήσεις που γινόταν για το θέμα αυτό στις δεκαετίες του 80 και του 90. Με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης και όχι την εξυπηρέ- τηση συμφερόντων κλάδων εκπαιδευτικών προτείνω τα εξής μαθήματα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις. α) Ε.Π.Ε. – Ανθρωπιστικές Σπουδές, Νομικές: I. Νεοελληνική Γλώσσα, II. Αρχαία, III. Ιστορία και IV. Λατινικά β) Ε.Π.Ε. - Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες: I. Μαθηματικά, II. Φυσική, III. Χημεία και IV. Α.Ε.Π.Π. γ) Ε.Π.Ε - Επιστήμες Υγείας: I. Βιολογία, II. Χημεία, III. Φυσική και IV. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής δ) Ε.Π.Ε - Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες: I. Νεοελληνική Γλώσσα, II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής, III. Οικονομία & Διοίκηση και IV. Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών ε) Ε.Π.Ε. – Παιδαγωγικών Τμημάτων: I. Νεοελληνική Γλώσσα, II. Μαθηματικά & Στοιχεία Στατιστικής, III. Ιστορία και IV. Αρχές Φυσικών Επιστημών Ευχαριστώ