• Σχόλιο του χρήστη 'Χατζηδάκης Ιωάννης' | 13 Αυγούστου 2013, 12:49

    Σε συνέχεια της ανάρτησής μου που υπάρχει στην 1η σελίδα, θα αναφέρω μια επιπλέον περίπτωση που αναδεικνύει άλλη μια στρεβλότητα/αδυναμία του τρόπου υπολογισμού του Βαθμού Πρόσβασης. Στο αρχείο ΧL που βρίσκεται εδώ: https://docs.google.com/file/d/0B2TDifrhG1NrcWpfQlA0MXZWTEk/edit?usp=sharing έχω 2 υποθετικούς μαθητές, τον Α και τον Β. Τόσο ο Α όσο και ο Β έγραψαν τους ίδιους βαθμούς στα 4 Πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα. Όμως ο Β είχε μεγαλύτερους προαγωγικούς και απολυτήριο βαθμό από τον Α. Παρόλα αυτά ο Β βγάζει μικρότερο βαθμό πρόσβασης από τον Α !!!. Πώς γίνεται αυτό; Επειδή ο Α έχει γραπτούς βαθμούς μεγαλύτερους από τον Β.Π.Α. , κατά το σκεπτικό του Υπουργείου έπρεπε να επιβραβευθεί για αυτό. Όμως στην ουσία, και με βάση τον ανταγωνιστικό χαρακτήρα του τρόπου εισαγωγής, τιμωρείται ο Β που είχε καλύτερες επιδόσεις στις 3 Λυκειακές τάξεις και ο Β.Π.Α ήταν μικρότερος του γραπτού. Επειδή θα είναι ΠΑΡΑΛΟΓΟ να οδηγηθούμε στο βάζουμε ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΥΣ βαθμούς στους για να πριμοδοτήσουμε έναν καλό μαθητή, αλλά και για τους λόγους που ανέφερα στην πρώτο μου σχόλιο είναι πασίδηλο ότι ο τρόπος υπολογισμού του βαθμού πρόσβασης ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ αλλά να ΠΑΡAMEINEI οπωσδήποτε η συμμετοχή των βαθμών των 3 τάξεων, με άλλο τρόπο βέβαια.