• Σχόλιο του χρήστη 'Δέδας Κωνσταντίνος' | 13 Αυγούστου 2013, 13:03

    Η απουσία του μαθήματος της Πληροφορικής στην πλέον ΓΟΝΙΜΗ ηλικία των μαθητών, εκεί που αναπτύσσουν την κριτική τους ικανότητα (Β Λυκείου και έπειτα), μόνο αφελής (αν όχι κάτι άλλο) μπορεί να είναι. Είναι κυρίαρχο το ερώτημα που πλανάται σε όλους μας τους εκπαιδευτικούς Πληροφορικής. "Ποιο το νόημα να μαθαίνουν ΤΠΕ τα παιδιά, δηλαδή τη χρήση των ΗΥ, και όταν έρθει η ώρα να είναι έτοιμα να κατανοήσουν την επιστήμη των Υπολογιστών, τη θεωρία των αλγορίθμων και του προγραμματισμού, ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ!!!" Και όσοι ισχυρίζονται ότι το κενό αυτό θα καλυφθεί στις σχολές Πληροφορικής, πολύ απλά να αναφέρω ότι θα οδηγηθούμε σε υποβάθμιση του επιπέδου των επιστημόνων πληροφορικής που θα παράγουμε, καθώς τα Γθμια ιδρύματα θα πρέπει να καλύψουν τα κενά και αν δεν το κάνουν αυτό θα έχουν φοιτητές Πληροφορικά αναλφάβητους που θα παπαγαλίζουν γνώση μη χωνευμένη. Δε χρειάζεται ασφαλώς να αναφέρουμε τις επαγγελματικές διεξόδους του Προγραμματιστή, του Μηχανικού ΗΥ κτλ στη σύγχρονη αγορά εργασίας. Τα παραπάνω καλό θα ήταν να τα λάβουν υπόψη οι γονείς που ΔΕ θέλουν τα παιδιά τους να ξενιτευτούν Ευχαριστώ