• Σχόλιο του χρήστη 'Πάππος Χρήστος' | 13 Αυγούστου 2013, 22:49

    Για την καλύτερη λειτουργία του Επαγγελματικού λυκείου προτείνουμε τα παρακάτω: 1.Να μην υπάρχουν ομάδες προσανατολισμού αλλά μαθήματα προσανατολισμού. 2.Τα μαθήματα τομέα-προσανατολισμού της Α τάξης να είναι μαθήματα επιλογής. Ο μαθητής πρέπει να έχει τη δυνατότητα να επιλέξει μεταξύ διαφορετικών αντικειμένων για να αποφασίσει καλύτερα τι τομέα θα ακολουθήσει στην Β’ ΕΠΑΛ. Μαθήματα επιλογής: •Αρχές Μηχανολογίας •Αρχές Ηλεκτρονικής & Ηλεκτρολογίας •Τεχνικό Σχέδιο •Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός-Περιβάλλον Εργασίας-Ασφάλεια & Υγιεινή •Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών (είναι μάθημα γενικής παιδείας ) •Οργάνωση & Διοίκηση •Αρχές Λογιστικής •Αρχές Αγροτικής Οικονομίας •Ναυτική Τέχνη •Ναυτιλιακές Γνώσεις •Στοιχεία Μηχανών Πλοίου •Εισαγωγή στον προγραμματισμό Η/Υ •Διαχείριση Φυσικών πόρων Ο μαθητής θα πρέπει να επιλέξει 4 από τα παραπάνω μαθήματα ανάλογα με τους τομείς που λειτουργούν σε κάθε ΕΠΑΛ. 3.Ανεξάρτητα από το τι μαθήματα προσανατολισμού θα επιλέξει ο μαθητής στην Α’ τάξη να μπορεί να γράφεται σε όποιον τομέα επιθυμεί διότι η περαιτέρω εμβάθυνση των αντικειμένων γίνεται ουσιαστικά στη Β’ και Γ’ τάξη. Γι’ αυτό το λόγο άλλωστε επιτρέπονται οι μετεγγραφές από την Α’ τάξη του Νέου Γενικού λυκείου στη Β’ τάξη ΕΠΑΛ.