• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Βακαλόπουλος Μαθηματικός,MSc in Statistics' | 13 Αυγούστου 2013, 23:25

    1ον) Δεν είναι δυνατόν στη σημερινή εποχή της Πληροφορικής με τουλάχιστον 15 πανεπιστημιακά τμήματα πληροφορικής να καταργείται από το Λύκειο το μάθημα της πληροφορικής και να μη ζητείται στις πανελλήνιες. Μη μου πειτε ότι πληροφορική διδάσκονται οι μαθητές στο Γυμνάσιο γιατί εκεί μόνο παίζουν, δεν μαθαίνουν προγραμματισμό. Με το νέο σύστημα θα εισάγονται οι μαθητές στα αντίστοιχα τμήματα χωρίς να έχουν καμία γνώση προγραμματισμού. Αντί μάλιστα της πληροφορικής καθιερώνεται όπως πριν πολλές δεκαετίες πίσω το μάθημα της Χημείας σε όλες τις Τεχνολογικές και Θετικές σχολές. Με το προηγούμενο σύστημα υπήρχε ένα πρόβλημα που τους έδινε τη δυνατότητα μέσω της τεχνολογικής κατεύθυνσης να εισάγονται στα Χημικά τμήματα και στα τμήματα Χημικών μηχανικών χωρίς Χημεία αλλά αντί να το λύσουμε μόνο για αυτές τις σχολές (που θα μπορούσαν να ενσωματωθούν στις Ιατρικές) απαιτούμε πάλι τη Χημεία σε όλες τις σχολές: Πληροφορικής, Μαθηματικών, κ.λ.π (Τεχνολογικές και Θετικές επιστήμες). Για τις σχολές αυτές απαιτούνται: Έκθεση, Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία. Γυρίσαμε πίσω αντί να πηγαίνουμε μπροστά! Επίσης φτιάχτηκε, σωστά, Οικονομικό πεδίο με: Έκθεση, Μαθηματικά, Οικονομία και Διοίκηση, Κοινωνικές και πολιτικές επιστήμες. Τα δύο τελευταία είναι δύο διαφορετικά μαθήματα και λείπει πάλι η πληροφορική; 2ον) Η βαθμολογία της Α΄και Β΄ λυκείου που θα προσμετρείται στα μόρια εισαγωγής στα ΑΕΙ θα έχει την ίδια αξία είτε από δημόσιο σχολείο είτε από ιδιωτικό; Στο σχέδιο νόμου δεν αναφέρεται δημιουργία επιτροπών στα Ιδιωτικά σχολεία. Ξέρετε πολύ καλά τι γίνεται στα ιδωτικά! ΄(όλοι 18-20) . ΠΡΟΤΑΣΗ 1ον) Να επανέλθει το μάθημα της Πληροφορικής αντί της Χημείας σε όλες τις Τεχνολογικές και Θετικές επιστήμες (με εξαίρεση τα Χημικά τμήματα των πανεπιστημίων και τα τμήματα Χημικών μηχανικών) και στις Οικονομικές σχολές. 2ον) Να επανέλθουν οι επιτροπές δημοσίου στα Ιδιωτικά σχολεία για να μη συντελεστεί μεγάλη αδικία χωρίς αυτές.