• Σχόλιο του χρήστη 'Δ.Α.' | 14 Αυγούστου 2013, 00:21

    Έχουν περάσει ακριβώς 30 χρόνια από τότε που το πρόγραμμα σπουδών που προτείνετε είχε εφαρμοστεί για πρώτη φορά. 1)Σε αυτά τα χρόνια δεν έχει αλλάξει τίποτα ή έχουν γίνει τεράστια άλματα στην τεχνολογία και τους Η/Υ; 2)Θέλουμε ένα "νέο" Λύκειο το οποίο θα δημιουργηθεί με παλιά υλικά ή θέλουμε ένα ελκυστικό Λύκειο το οποίο θα δώσει την ώθηση στους μαθητές να αναπτύξουν την κρίση τους και να γνωρίσουν νέες τεχνολογίες και επιστήμες; 3)Θέλουμε να δημιουργήσουμε ένα Λύκειο έτσι ώστε να δημιουργήσουμε υπεράριθμους για να ικανοποιηθούν οι δεσμεύσεις στην τρόικα ή μέσα από το νέο σχολείο να αποφοιτήσει η γενιά που θα φέρει ανάπτυξη και θα βγει από την κρίση αυτή η χώρα; 4)Θέλουμε οι μαθητές και μελλοντικοί επιστήμονες να μάθουν μόνο να χειρίζονται προγράμματα Η/Υ και εφαρμογές κινητών ή παράλληλα να έχουν και τις γνώσεις κάποια στιγμή να τα δημιουργήσουν; 5)Θέλουμε να μείνουμε σε θέματα εκπαίδευσης 30 χρόνια πίσω ή οι μαθητές να φοιτούν σε ένα σύγχρονο Λύκειο που οραματίζεται ο κάθε Έλληνας για τα παιδιά του; Αν πιστεύετε πως η ορθή απάντηση στις 5 παραπάνω ερωτήσεις είναι το δεύτερο σκέλος της ερώτησης, τότε είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η κατάργηση του μαθήματος της ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ, και πραγματικά λυπάμαι που μετά από όλα τα άλλα θα πρέπει να ισοπεδώσουμε και την εκπαίδευση των παιδιών μας!