• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΩΣΤΑΣ' | 14 Αυγούστου 2013, 12:32

    Νόμιζα ότι βασικό μέλημα σε μια εξελικτική κοινωνία είναι τα βήματα προς τα εμπρός και όχι η επιστροφή στο παρελθόν το οποίο καλό είναι να γνωρίζουμε αλλά σπάνια είναι καλό αντιγράφουμε. Έχοντας υπάρξει μαθητής αυτού του συστήματος έχω να σχολιάσω το εξής: πως γίνεται ένας μαθηματικός ή ένας φυσικός να διδάσκεται χημεία και όχι πληροφορική? Γνωρίζεται φαντάζομαι ότι οι εν λόγω σχολές έχουν 8-9 μαθήματα πληροφορικής και όλοι ξεκινούν με τη γλώσσα C++ (είναι σαν να προσπαθείς να μάθεις κάποιον να οδηγεί και να χρησιμοποιείς σαν όχημα εκμάθησης νταλίκα). Μια πρόταση για κάποιον που ίσως τον νοιάζει θα ήταν να ακολουθήσουμε άλλες ευρωπαϊκές χώρες που πράγματι χρόνια τώρα έχουν συνδέσει τη δευτεροβάθμια με την τριτοβάθμια εκπαίδευση και εξηγώ: Οι μαθητές επιλέγουν σχολές και Α.Ε.Ι. και εκείνα ζητούν συγκεκριμένα μαθήματα και βαθμούς. Εμείς μπορούμε να το κάνουμε σε είδη σχολών όπως Ιατρικές-Υγείας, Θετικές, Μηχανικών, Πληροφορικής, Φιλολογίας κ.λ.π. Όπως και να'χει είναι απίστευτο όλες οι ευρωπαϊκές χώρες να προσθέτουν μαθήματα και ώρες πληροφορικής και 'μεις να κόβουμε το μόνο Αλγοριθμικό-Προγραμματισμού μάθημα που υπάρχει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση,είναι ΤΡΑΓΙΚΌ κρίμα.