• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος Γεωργίου' | 15 Αυγούστου 2013, 12:32

    Όσο το Λύκειο στη σκέψη όλων μας θα είναι συνδεδεμένο με το Πανεπιστήμιο θα υπάρχουν διαφωνίες για τη χρησιμότητα του κάθε μαθήματος. Όσο και αν το Υπουργείο ευαγγελίζεται ένα Λύκειο αποδεσμευμένο από τις εισαγωγικές εξετάσεις οδηγείται εκ των πραγμάτων και πάλι στη δημιουργία σχολείου προθαλάμου της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Όσο δε δημιουργούνται αναλυτικά προγράμματα που να ανταποκρίνονται στη Γενική γνώση που πρέπει να προσφέρει ένα Γενικής Παιδείας σχολείο και όχι στις συντεχνίες των διαφόρων ειδικοτήτων που θέλουν τη ύλη των μαθημάτων τους ύλη τελειοφοίτων των αντίστοιχων πανεπιστημιακών σχολών, θα δημιουργείται πάντα το ίδιο σχολείο, "σχολείο προθάλαμος της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης". Θα πρέπει ο μαθητής να πάρει εξειδικευμένη γνώση σένα σχολείο Γενικής Παιδείας μέσω εξειδικευμένων μαθημάτων (Σχέδιο, ΑΕΠΠ ..., αλλά και ύλης μαθημάτων τελειοφοίτων πανεπιστημιακών σχολών); Γνώμη μου πως όχι. Το Λύκειο πρέπει να προσφέρει γενική γνώση και αυτή πρέπει να υπηρετήσει.