• Σχόλιο του χρήστη 'Δρ. Πληροφορικής' | 15 Αυγούστου 2013, 12:54

    Δυστυχώς η διαβούλευση εξελίσσεται σε μία αντιπαράθεση ημιμαθών και σε σύγκρουση συμφερόντων. Θα υπερασπίσω τους καθηγητές πληροφορικής και το μάθημα που διδάσκουν γιατί μέσα από το Πανεπιστήμιο γνωρίζω αρκετά πράγματα και βλέπω τα μειονεκτήματα του συστήματος και τις ανάγκες των μαθητών. 1. όλες οι επιστήμες είναι χρήσιμες και σοβαρές. Όλες πρέπει να διδάσκονται ώστε οι μαθητές να μπορούν να διαλέξουν αυτή που θέλουν να ακολουθήσουν ακαδημαϊκά. Όποιος λέει ότι η πληροφορική δεν είναι επιστήμη, δεν ξέρει τι του γίνεται. Όποιος θεωρεί ότι οι δεξιότητες πληροφορικής είναι πληροφορική, είναι επικίνδυνος για την παιδεία και τους μαθητές. 2. Στις πλειονότητα των σχολών πολυτεχνείου, θετικών επιστημών και διοίκησης - οικονομίας, χρειάζεται η πληροφορική. Γι αυτές τις σχολές οι μαθητές πρέπει να εξετάζονται σε αυτό το μάθημα. Για τις σχολές που χρειάζονται χημεία, ή βιολογία οι μαθητές να εξετάζονται στα αντίστοιχα μαθήματα. Τί πιο απλό και φυσιολογικό? Όταν μου έρχονται μαθητές της θετικής που δεν έχουν διδαχθεί προγραμματισμό, ξέρω ότι το 90% αυτών δεν θα ασχοληθούν με το αντικείμενο του προγραμματισμού. Αυτό είναι κρίμα γιατί είναι παιδιά με καλό δυναμικό αλλά λόγο του συστήματος έχουν χάσει τον δρόμο τους. 3. Όλοι οι μαθητές μέχρι και τη Β Λυκείου να διδάσκοντες γενικής παιδείας μαθήματα Χημείας, Βιολογίας, Πληροφορικής κλπ. 4. Κάποιοι που είναι εμπαθείς με την Πληροφορική και τους καθηγητές της, τους κατηγορούν ότι το μάθημά τους είναι η ώρα του παιδιού (αναφέρονται προφανώς όχι στο μάθημα κατεύθυνσης αλλά στις ώρες επιλογής) ή ότι είναι ακατάλληλοι γιατί διορίσθηκαν με σεμινάρια. Γι αυτούς τους ανθρώπους πραγματικά λυπάμαι που είναι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί και καθηγητές που "μορφώνουν" τα παιδιά μας. Με εκτίμηση Δρ Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Αιγαίου