• Σχόλιο του χρήστη 'Δημητριαδης Γιωργος' | 15 Αυγούστου 2013, 15:31

    Το σχεδιο εισάγει εμφανείς βελτιώσεις: 1. Τα παιδιά δίνουν λιγότερα μαθήματα (4)για την εισαγωγή 2. Καταργούνται στρεβλώσεις του τύπου εξετάζομαι στη διοίκηση επιχειρήσεων και οχι χημεία η βιολογία για να μπω Γεωπονικο φυσικομαθηματική κλπ 3. Στη Γ λυκείου τα μαθήματα κατευθυνσης κυριαρχούν (ωστε να υποστηρίζονται καλύτερα όσοι δεν πάνε φροντιστήριο ) Το σχέδιο έχει ομως και ακατανόητες εμμονές. 1. Η παντελής κατάργηση της πληροφορικής και των πληροφορικών από το λύκειο, οι οποιοι επιπλέον είναι λειτουργικότατοι στη σχολική ρουτίνα. 2. Το αυτό με τη τεχνολογία που " εξοντώθηκε " από το αμφιβόλου χρησιμότητας project. 3. Το αποτέλεσμα θα είναι να μην υπάρχουν αρκετοι ΠΕ03,04 να τρέξουν το ωρολόγιο πρόγραμμα (πως θα βρεθούν άλλοι;) ενώ θα ψαχνουμε τι θα κάνουν οι ΠΕ19, 20. Η ΔΥΣΚΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΕΠΙΒΆΛΛΕΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΚΟΤΗΤΩΝ