• Σχόλιο του χρήστη 'Leonidas' | 15 Αυγούστου 2013, 16:07

    Θα ήθελα να ανακοινωθεί η σύνθεση των ατόμων που δημιούργησαν αυτόν τον τύπο Λυκείου. Προφανώς αποτελούνταν από άτομα τα οποία ήταν Φιλόλογοι και Μαθηματικοί/Φυσικοί. Προφανώς δε συμμετείχαν όλοι οι κλάδοι ισότιμα στη σύνθεση αυτών των συμβουλίων. ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΑΣ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΕΤΕ. Αν έχω κάποιο πρόβλημα στη μέση και πάω σε Φυσιοθεραπευτή θα προσπαθήσει να το λύσει με φυσιοθεραπεία, αν πάω σε ορθοπεδικό θα προσπαθήσει χειρουργικά ενώ ο παπάς μπορεί να μου πει με προσευχή (χωρίς να θέλω να το γελοιοποιήσω). Ο καθένας με τον τρόπο που έχει μάθει. Αν έχω φιλόλογο θα μου πει βάλε φιλολογικά μαθήματα, αν έχω μαθηματικό θα μου πει βάλε μαθηματικά και αν έχω παπά θα μου πει βάλε θρησκευτικά. Επίσης ακόμα και η ηλικία των ατόμων αυτών που αποφάσισαν θεωρώ ότι είναι ένας παράγοντας για το πόσο έχουν σχέση/επαφή με τις νέες επιστήμες και επομένως κατά πόσο τις θεωρούν άξιες... Ας ανακοινώσετε και την ηλικία επομένως μαζί με την ειδικότητα του καθένα. Σαφώς και θα έπρεπε να συμμετέχουν πολύ περισσότερα μαθήματα στα εξεταζόμενα και να προσμετρά το καθένα ανάλογα με το βαθμό συμμετοχής του στο κάθε πανεπιστημιακό τμήμα. Για παράδειγμα η Χημεία να είναι εξεταζόμενο μάθημα για τμήματα όπως το Χημικό, Χημικούς Μηχανικούς και Γεωπόνους (ίσως και ως βασικό μάθημα), ενώ η Πληροφορική για τμήματα όπως αυτά της Πληροφορικής, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών, Μαθηματικών, Φυσικών κτλ. Πως δηλαδή για Αρχιτέκτονες υπάρχει εξεταζόμενο μάθημα το σχέδιο για Ξενόγλωσσους η Ξένη Γλώσσα και για Γυμναστές/Στρατιωτικούς τα αθλήματα; Μου είναι αδύνατον να φανταστώ κάποιον να εξετάζεται στη Χημεία και όχι στην Πληροφορική για τα περισσότερα από τα πανεπιστημιακά τμήματα αφού τα περισσότερα από αυτά έχουν μαθήματα πληροφορικής και όχι χημείας στο πρόγραμμά τους.