• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη Χωριανοπούλου' | 15 Αυγούστου 2013, 16:19

    Η Πληροφορική Επιστήμη είναι πλέον μια εξίσου σημαντική επιστήμη όπως τα μαθηματικά, η Φυσική, η Χημεία. Και είναι μια Επιστήμη που επηρεάζει την καθημερινότητά όλων μας ολοένα και περισσότερο και στο μέλλον πιθανότητα να είναι τόσο σημαντική όσο η γλώσσα. Είναι λάθος να την υποβαθμίζουμε και να την θεωρούμε υποδεέστερη και είναι μεγαλύτερο λάθος στην «ψηφιακή εποχή», το «ψηφιακό σχολείο» να μην έχει μαθήματα Πληροφορικής σε όλες τις τάξεις του Λυκείου. Προτείνω τα εξής: - Μάθημα Εφαρμογές Πληροφορικής Γενικής Παιδείας και στις τρεις τάξεις του Λυκείου. Το μάθημα θα βαθμολογείται κανονικά και οι μαθητές θα μάθουν να χρησιμοποιούν τον Η/Υ ως εργαλείο, αποκτώντας δεξιότητες που θα χρησιμοποιήσουν στις μετέπειτα σπουδές τους ή στη ζωή τους, - Μάθημα Πληροφορικής ως μάθημα της Ομάδας Προσανατολισμού των Θετικών Σπουδών στην Β΄ Λυκείου, - Μάθημα Πληροφορικής Πανελλαδικά Εξεταζόμενο στην Γ΄ Λυκείου: α. στο Ε.Π.Ε. – Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες ως επιλογή μεταξύ Χημείας και Πληροφορικής (μάθημα προγραμματισμού όπως η ΑΕΠΠ), β. στο Ε.Π.Ε – Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες ως επιλογή μεταξύ των μαθημάτων Στοιχεία Κοινωνικών & Πολιτικών Επιστημών και Πληροφορικής. Ας αφουγκραστούμε λίγο τις ανάγκες της κοινωνίας. Ποια είναι τα εφόδια που θέλουμε να έχουν τα παιδιά μας ώστε να γίνουν πολίτες του αύριο;