• Σχόλιο του χρήστη 'Καρτσιδήμας Ιωάννης' | 15 Αυγούστου 2013, 17:24

    Η Πληροφορική είναι Επιστήμη. Στην Ελλάδα αντιμετωπίζεται με διαφορετικό τρόπο. Υπάρχει Κοινοτική Οδηγία που θέλει την Πληροφορική στο Γυμνάσιο ως 2ωρο μάθημα. Εδώ και πολλά χρόνια δεν ακολουθείται. Η ίδια πρακτική υπάρχει και στο Λύκειο. Το τυπικό Desktop, με τα αρχεία που δεν χωρούν ούτε σε 22 ιντσες οθόνη του Έλληνα 45αρη, θέλετε να είναι το Desktop που θα έχει και η επόμενη γενεά; Τον αριθμό των μελλοντικά χαμένων εργατοωρών από αυτά τα Desktop τα έχετε μετρήσει; Τα μελλοντικά επαγγέλματα που συνδέονται άμεσα με την Πληροφορική τα έχετε σκεφτεί; Τη ρομποτική που έχει αρχίσει να μπαίνει στη ζωή μας την έχετε λάβει υπόψιν; Ανήκουμε εις τη Δύση με Αναλυτικα Προγράμματα Ανατολής; Πιστεύω ότι είναι καθαρά Πολιτική Απόφαση η κατεύθυνση που θέλουμε για τη χώρα μας. Το πως αντιμετωπίζουμε την Πληροφορική δείχνει το αν θέλουμε να ακολουθούμε έστω και από απόσταση τις τεχνολογικά προηγμένες χώρες ή αν επιθυμούμε να βρισκόμαστε στο τεχνολογικό περιθώριο. Η πρότασή μου είναι στο χώρο της Πληροφορικής να ληφθούν υπόψιν τα αναλυτικά προγράμματα τεχνολογικά προηγμένων χωρών. Όπως κάνουν τα Ελληνικά Πανεπιστήμια και έχουν αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών παρόμοιο με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών των ξένων Πανεπιστημίων έτσι και στο Λύκειο δεν πρέπει να προσπαθήσουμε να ξαναανακαλύψουμε τον τροχό. Είναι επιζήμιο.