• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΣΑΝΑΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ' | 15 Αυγούστου 2013, 18:01

    ΔΡΑΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΚΡΗΝΙΩΤΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΑ ΤΟΣΑ ΣΩΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ (ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΜΑΧΟΜΕΝΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ)ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ: 1.ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΩΡΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΟΤΑΝ ΩΣ ΑΙΡΕΤΟΣ ΣΕ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΚΟΣΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΩΡΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΝΕΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΛΛΟΝ. 2.ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΞΙ ΜΗΝΕΣ ΠΡΙΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΤΟΤΕ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΚΟ ΙΩΑΝΝΙΔΗ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ)ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ. 3.ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΡΙΝ ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΠΡΟΣ ΨΗΦΙΣΗ ΝΑ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΣΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ. 4.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΚΥΡΙΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΜΟΥ ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΘΕΟΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΙΜΗΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑ ΕΝΑ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ 5.ΕΠΕΙΔΗ Η ΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΟΡΤΑΣΙΜΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΖΙ ΜΑΣ-ΣΑΣ.