• Σχόλιο του χρήστη 'Μαριαννα' | 15 Αυγούστου 2013, 19:31

    Από το σχέδιο που προτείνετε προκύπτουν αρκετά σημεία που πρέπει να διορθωθούν. 1. Απουσιάζει από το πρόγραμμα η Πληροφορική. Η πρότασή μου είναι να υπάρχει τουλάχιστον στη θετική κατεύθυνση αντί της φιλοσοφίας ένα 2ωρο μάθημα, Εισαγωγη στην Αλγοριθμική σκέψη και στην κατεύθυνση της Γ λυκείου με τις θετικές και τεχνολογικές επιστήμες μάθημα πανελληνίων εξετάσεων Εφαρμογές σε προγραμματιστικό περιβάλλον 2. Τα παιδιά περιορίζονται πολύ στις σχολές που θα μπορούν να δηλώσουν Η πρόταση μου ειναι να ενοποιηθούν κάποια πεδία και να δίνουν 5 μαθηματα στις πανελλήνιες εξετασεις. Πιο συγκεκριμένα: 1ο πεδίο:νεοελληνική γλώσσα-αρχαία-ιστορία-λατινικά-στοιχεια κοινωνικών και πολιτικών επιστημών με πρόσβαση σε ανθρωπιστικές σχολές, νομική και κοινωνικές και πολιτικές επιστημες 2ο πεδίο:νεοελληνική γλώσσα-μαθηματικά-φυσική-χημεία-επιστήμη υπολογιστών με πρόσβαση σε θετικές και τεχνολογικές επιστήμες 3ο πεδίο:νεοελληνική γλώσσα-μαθηματικά-φυσική-χημεία-βιολογία με πρόσβαση στις επιστήμες υγείας 4ο πεδιο:νεοελληνική γλώσσα-στοιχεία στατιστικής-ιστορία-αρχές φυσικών επιστημών-οικονομία και διοίκηση με πρόσβαση σε στρατιωτικές σχολές, σε οικονομικές σχολές και σε παιδαγωγικά τμηματα Με αυτόν τον τρόπο και οι μαθητές θα έχουν περισσότερες επιλογές και οι γενικές γνώσεις τους θα είναι περισσότερες.