• Σχόλιο του χρήστη 'Αμπαριώτης Απόστολος' | 15 Αυγούστου 2013, 20:19

    Ζούμε στον 21ο αιώνα, που έχει ονομαστεί και αιώνας της Πληροφορικής και της Βιολογίας. Μήπως οι υπεύθυνοι των προγραμμάτων σπουδών ξεχνούν ότι διαφημίζουν χρόνια τώρα το ψηφιακό σχολείο. Υπενθυμίζω και υποστηρίζω την πρόταση της ΠΕΚΑΠ •Αναγνώριση της Πληροφορικής ως μάθημα Γενικής Παιδείας και εισαγωγή αντίστοιχου μαθήματος στην Α' τάξη του Γενικού Λυκείου. •Εισαγωγή της Επιστήμης Υπολογιστών/Αλγοριθμικής ως μαθήματος κατεύθυνσης στην τεχνολογική και θετική κατεύθυνση στην Β' Λυκείου. •Αναβάθμιση του μαθήματος της Γ' Λυκείου, «Αλγοριθμική & Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον», το οποίο θα πρέπει να διδάσκεται στην τεχνολογική και θετική κατεύθυνση. •Αναβάθμιση των επιλεγομένων μαθημάτων Πληροφορικής, ώστε να προσμετρώνται στο μέσο όρο και να αποκτήσουν αντίστοιχη βαρύτητα με τα υπόλοιπα μαθήματα του Λυκείου, με παράλληλη και ανανέωση και επικαιροποίηση του περιεχομένου τους και δυνατότητα διδασκαλίας σε όλους τους μαθητές Β' και Γ' Λυκείου (κατ΄ επιλογή τους) Η επένδυση στην Πληροφορική είναι μονόδρομος στον 21ο αιώνα. Αυτή τη στιγμή που υπάρχουν 50+ πανεπιστημιακά τμήματα (ΑΕΙ-ΤΕΙ) με βασικό αντικείμενο την Πληροφορική και αρκετές ακόμα σχολές στις οποίες ο φοιτητής πρέπει να γνωρίζει όχι απλά χρήση υπολογιστών αλλά δομές αλγορίθμων, προγραμματισμό κ.α. έννοιες σχετικές με την επιστήμη της Πληροφορικής. Για αυτές τις σχολές θα πρέπει να υπάρξει βασικό εξεταζόμενο μάθημα σχετικό με την Πληροφορική. Όπως ακριβώς ισχύει για τις Ιατρικές σχολές, για τις παιδαγωγικές σχολές, για τις πολιτικές επιστήμες. px. Στη Γ Λυκείου στην Ομάδα Προσανατολισμού των Θετικών Επιστημών, μαζί με τη Χημεία 6 ωρών να γίνει Χημεία (6) ή Προγραμματισμός (6) για όσους θέλουν να σπουδάσουν Πληροφορική. Είναι απόλυτα αναχρονιστικό να μην δοθεί βαρύτητα στην επιστήμη της Πληροφορικής το 2013, όταν είναι μια επιστήμη που μπορεί να δώσει ανάπτυξη σε μια χώρα με μηδενικούς πόρους.