• Σχόλιο του χρήστη 'Πέτρος Κουτρούλης' | 15 Αυγούστου 2013, 21:02

    Κύριοι, ξεκινώ με δυο δεδομένα: α) πρέπει οι μαθητές (για όλους τους λόγους που έχουν αναφερθεί) να εξετάζονται και στην Πληροφορική και β) υλοποιείτε ένα Επιστημονικό Πεδίο (το β) τεράστιο σε μέγεθος που θα περιλαμβάνει το 45% - 50% των σχολών. Σας καλώ να θυμηθείτε τον καιρό των δεσμών όταν στη 2η δέσμη οι βάσεις ήταν στο ύψη (έπρεπε να γράψεις τουλάχιστον 17 για να μπεις σε ΤΕΙ) όταν στην 1η δέσμη μπορούσε να μπει κάποιος σε ΑΕΙ μα βαθμό κοντά στο 10. Είναι τεράστια αδικία για τους μαθητές που ταυτόχρονα εγκλωβίζει αριστούχους (πχ που επιθυμούν Ιατρική) και στερεί την χώρα άξιους φοιτητές. Ο χωρισμός σε Πεδία μας γυρνάει πολλά χρόνια πίσω και έχει αποδειχτεί αποτυχημένος. Πρέπει Όλοι οι μαθητές να εξετάζονται στην Γλώσσα και το κάθε τμήμα να προτείνει το μάθημα βαρύτητας + άλλα 2 μαθήματα στα οποία θα εξετάζονται οι μαθητές. Οι μαθητές θα απαιτείται να δίνουν 4 ή περισσότερα μαθήματα ανάλογα με τις σχολές για τις οποίες ενδιαφέρονται.