• Σχόλιο του χρήστη 'lsim' | 16 Αυγούστου 2013, 09:59

    Κύριοι, εργάζομαι σε ένα από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια της χώρας και είναι πάρα πολλές οι φορές που σε συζητήσεις με καθηγητές του πανεπιστημίου μου, που διδάσκουν Προγραμματισμό σε πρωτοετείς φοιτητές, να προκύπτει το ακόλουθο παράδοξο. Υπάρχουν φοιτητές που έρχονται για πρώτη φορά σε επαφή με τον προγραμματισμό Η/Υ στο πρώτο έτος των σπουδών τους (επειδή εισήχθησαν στο πανεπιστήμιο από τη θετική κατεύθυνση) και άλλοι που έχουν τις βασικές γνώσεις από το Λύκειο (επειδή εισήχθησαν στο πανεπιστήμιο από την τεχνολογική κατεύθυνση). Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να σας εξηγήσω ποια κατηγορία φοιτητών ανταπεξέρχεται καλύτερα στο σφιχτό πρόγραμμα εργασιών και εξετάσεων σε μαθήματα όπως ο "Δομημένος Προγραμματισμός", ή την "Αλγοριθμική", ή τις "Αρχές Προγραμματισμού". Θα περίμενε λοιπόν κανείς πως στο "νέο" Λύκειο η βασική γνώση προγραμματισμού Η/Υ θα διδάσκεται σε όλους ανεξαιρέτως τους μαθητές της Γ' Λυκείου. Αντί αυτού, πήρατε την απόφαση να καταργήσετε το πιο σύγχρονο μάθημα (και ένα από το πιο αγαπητά στους μαθητές μας) ολοκληρωτικά από το "νέο" Λύκειο. Κύριοι, δε θα επιχειρηματολογήσω επιπλέον για την αναγκαιότητα ύπαρξης ενός μαθήματος όπως η "Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον" (με τις αναγκαίες προσθήκες / διορθώσεις) στο "νέο" Λύκειο. Απλά ελπίζω ότι έστω και την τελευταία στιγμή δεν θα υποχρεώσετε τους νέους μαθητές μας σε έναν ψηφιακό αναλφαβητισμό.