• Σχόλιο του χρήστη 'Δουμένη Μαίρη' | 16 Αυγούστου 2013, 10:21

    Είναι απαράδεκτο στο Εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Λυκείου 2014 (21ος αι) να μην υπάρχει ως μάθημα γενικής παιδείας η "Επιστήμη Υπολογιστών" και ως μάθημα προσανατολισμού η ανάπτυξη "αλγοριθμικής σκέψης". Συμφωνώ με την πρόταση του κου Τρυφωνόπουλου Αθηνόδωρου στην ανάρτηση που έχει κάνει στις 16 Αυγούστου 2013, 09:16. Τα εργαστήρια πληροφορικής των Γενικών Λυκείων θα πρέπει να ανανεώνονται. Αν αυτό καθίσταται δύσκολο έως αδύνατο, κάνω πρόταση να τοποθετηθεί router με δυνατότητα wifi. Οι μαθητές (όσοι έχουν τη δυνατότητα) θα έφερναν τα laptop ή τα tablet τους και ομαδοσυνεργατικά θα εργάζονται με τους υπόλοιπους. Το μάθημα θα μπουρούσε να γίνει on cloud, εκμεταλλευόμενοι την τεχνολογία cloud computing οπότε μειώνουμε πολύ το κόστος συντήρησης των εργαστηρίων. Έτσι ο προσωπικός φορητός υπολογιστής θα μπορούσε να αντικαταστήσει τη σχολική τσάντα με τα βιβλία και να μιλάμε πλέον για ένα πραγματικά ψηφιακό δημόσιο σχολείο.