• Σχόλιο του χρήστη 'ΒΛΑΧΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ' | 16 Αυγούστου 2013, 12:23

    1. Απουσίες : 20 αδικαιολόγητες, 30 δικαιολογημένες 2. Βάση επιτυχίας το 10 3. Στα 5 ανεπιτυχή μαθήματα ο μαθητής να μένει στην ίδια 4. Τράπεζα θεμάτων στο 100% των θεμάτων. 5. Διπλές εξετάσεις ανα τάξη π.χ. Φεβρουάριο και Ιούνιο. 6. Τμήματα αυστηρά 15-20 μαθητών. 7. Περιορισμός της κλασσικής παιδείας στο Λύκειο. Φτάνουν πια τόσα φιλολογικά και τόσα μαθηματικά. Εχουν αποτύχει. Ξανασχεδιασμός απο την αρχή. Δεν είναι θέμα πολλών ωρών αλλά ποιότητας. Δεν μπορεί να κυριαρχούν τα γκρίκλις και να μην ξέρουν μια απλή μέθοδο των 3. Κατι δεν πάει καλά. Οι δε φιλόλογοι να μάθουν και λίγο υπολογιστές. Αν υποθέσουμε ότι τα σχολεία εξαφανίζονταν με ένα μαγικό τρόπο, οι πρώτοι που θα πείναγαν θα ήταν φιλόλογοι. Εχουν πάρει αγκαλιά τον Σοφοκλή την Ανιγόνη και τα Λατινικούλια και κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου χωρίς να ανησυχούν για τίποτα. Και δικαίως αφού δεν τους ενοχλεί κανείς. Σε κάθε ανακατοσούρα (βλ τα κατα καιρούς Νέα Σχολεία) βρίσκονται ευνοημένοι. 8. Περιορισμός εισακτέων στα Παν/μια. Περίπου 7000 - 10000 ετησίως. 9. Θέλουμε και άτομα με ... κότσια για κάτι τέτοιο. Θέλουμε ξανά έναν Καποδίστρια άλλα να τον αφήσουμε να ζήσει πέρα της τριετίας που έξησε ο άλλος και να είναι έξίσου καινοτόμος, αυστηρός και άτεκτος για ένα νέο σχολείο. Αλλά που τέτοια τύχη !!!!!!