• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος' | 16 Αυγούστου 2013, 14:08

    Η Πληροφορική (επιστήμη του 21 αιώνα) χάνει την θέση της προς όφελος της Χημείας (επιστήμη του υγρού πυρ και των πολιορκητών του μεσαίωνα). Αυτό προφανώς οφείλεται στην επιτακτική κοινωνική και ιστορική ανάγκη οι μαθητές να απομνημονεύουν χημικούς τύπους και να γνωρίζουν το πλήθος των πρωτονίων στον πυρήνα του υδρογόνου. Επίσης εξυπηρετείται ο στόχος των ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ για εξάλειψη του φαινομένου της παπαγαλίας και την υλοποίηση της ενεργητικής και διερευνητικής μάθησης. Η Χημεία είναι χρήσιμη στην εισαγωγή σε πολυάριθμες σχολές Χημείας και Χημικών Μηχανικών σε όλη την χώρα οι οποίες δεν διαθέτουν βασικό μάθημα τους την πληροφορική. Σίγουρα η ικανότητα επίλυσης προβλημάτων με την χρήση κριτικής σκέψης είναι περιττή μια και το ελληνικό κράτος έχει αναλάβει την ευθύνη αυτή θέτοντας προβλήματα σε κάθε τομέα της κοινωνικής ζωής στα οποία οι μαθητές διαγωνίζονται καθημερινά, βελτιώνοντας τις νοητικές τους ικανότητες. Η επένδυση σε σχολικά εργαστήρια πληροφορικής επιτέλους αποδίδει καρπούς και ο ελληνικός λαός αισθάνεται δικαιωμένος για την αξιοποίηση τους μιας και με την επένδυση αυτή σήμερα υπάρχουν οι χώροι για την εγκατάσταση των νέων εργαστηρίων Χημείας. Η επένδυση σε δοκιμαστικούς σωλήνες είναι αναγκαία και κρίνεται επικερδής μιας και συνοδεύεται από αντίστοιχες επενδύσεις όλων των κρατών μελών της ΕΕ αλλά και παγκοσμίως. Ήδη εγχώριοι επιχειρηματίες δημιουργούν μονάδες κατασκευής χημικών οργάνων, επενδύσεις χρησιμότατες για το μέλλον της χώρας μας αλλά και για την επίτευξη της πολυπόθητης ανάπτυξης. Δεν πιστεύω ότι θα έπρεπε να αμφισβητούμε το σχέδιο της επιτροπής σοφών φιλοσόφων κοινωνιολόγων δικηγόρων και λοιπών θεωρητικών του υπουργείου παιδείας. Άλλωστε η εμπειρία του παρελθόντος έχει δείξει ότι η παιδεία είναι σε μια συνεχή πορεία βελτίωσης....Και ξανά προς την δόξα τραβά...